کد خبر : 1611128 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 17:30 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

هر چه زدند به در بسته خورد

قانون نانوشته فوتبال علیه سپیدرود و طرفدارنش

شاگردان نادر دست نشان علی‌رغم داشتن موقعیت‌های فراوان نتوانستند آن‌ها را تبدیل به گل کنند و در نهایت باخت تلخی را تجربه کردند.

قانون نانوشته فوتبال علیه سپیدرود و طرفدارنش

به گزارش "ورزش ‌سه"  تلخ ترین شکست سپیدرود بار دیگر در خانه و پیش چشم هواداران رقم خورد. سرخ‌های گیلانی بعد از تجربه کردن شکست مقابل سپاهان، استقلال و پرسپولیس با نتایج پر گل، باز هم با سه گل برابر دیگر تیم شمالی مجازات شدند تا تقریبا شانس بزرگی برای ماندن در لیگ برتر نداشته باشند.  

 

اما باید گفت که شب گذشته شاگردان نادر دست نشان اسیر قانون نانوشته فوتبال شدند تا به تلخی آخرین بازی خانگی لیگ هجدهم را پشت سر بگذارند. سپیدرود که برای به دست آوردن سه امتیاز تلاش فراوانی را انجام داد، از همان ابتدا هجومی در زمین حاضر شد و در نیمه اول موقعیت‌های فراوانی را بر روی دروازه حامد لک به وجود آورد که همه با بدشانسی و واکنش‌های این گلر از دست رفت. 

 

با شروع نیمه دوم شدت حملات میزبان با حمایت هوادارانش بیشتر شد. به خصوص اینکه استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنر مورد هدف سپیدرود‌ی‌ها قرار گرفت اما گویی دروازه نساجی طلسم شده و هیچ کدام از توپ‌ها به ثمر ننشست. در نهایت شاگردان جلالی در اولین فرصتی که به دست آوردند از اشتباه کوروش ملکی و خط دفاع سپیدرود نهایت استفاده را بردند و به گل رسیدند. بعد از آن هم شیرازه نماینده گیلان به طور کامل از هم پاشید تا گل‌های دوم و سوم در نهایت ناباوری وارد دروازه آن‌ها شده و سقوط بیش از پیش مقابل چشم آن‌ها باشد.

دیدگاه‌ها