کد خبر : 1609883 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 08:16 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی سعودی‌ها در گروه C قطعی شد؛

صعود الهلال و الدحیل از مرحله گروهی لیگ قهرمانان

الهلال عربستان به برتری مقابل العین رسید و به‌عنوان صدرنشین مرحله گروهی راهی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

صعود الهلال و الدحیل از مرحله گروهی لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته پنجم گروه C لیگ قهرمانان آسیا، تیم الهلال عربستان که در چهار دیدار اخیرش سه برد و تنها یک شکست برابر استقلال ایران داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم اختصاصی و زیبای دانشگاه سلطنتی ریاض میزبان تیم از پیش حذف شده العین امارات بود.

 

کارلوس ادواردو، کاپیتان الهلال بلافاصله پس از سوت آغاز مسابقه با دریبل‌های ریز و سرعت بالای خود از میانه میدان تا پشت محوطه جریمه رفت، از سد پنج مدافع العین عبور کرد و در نهایت با یک تکل روی زمین افتاد ولی همین توپ را هتان باهبری به ثمر نشاند و با شوت زمینی به سمت دروازه العین زد تا الهلال در ثانیه ۱۴ به گل برسد.

 

1403978

 

در حالی که این دیدار با همین یک گل رو به پایان بود، الهلال روی شروع مجدد خوب عبدالله المعیوف، ضد حمله سریعی از سمت چپ زمین تدارک دید و روی پاس سالم الدوسری و شوت فنی محمد الشهلوب گل دوم را در دقیقه ۹۰ زد تا در این دیدار خانگی به پیروزی ۲ بر صفر برابر العین امارات دست پیدا کند.

 

الهلال عربستان با برتری مقابل العین، ۱۲ امتیازی شد و ضمن صعود به مرحله یک هشتم نهایی، صدرنشینی‌اش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد تا الدحیل که دوشنبه شب به تساوی برابر استقلال دست یافت، به‌عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله بعد شود.

 

1403977

دیدگاه‌ها