کد خبر : 1605041 | 26 فروردين 1398 ساعت 16:10 | 70.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ الکسیس سانچس به بارسلونا رسید

اسامی 20 بازیکن منچستریونایتد برای سفر به بارسلونا امروز اعلام شد که در میان آنها نام الکسیس سانچس نیز به چشم می خورد.

رسمی؛ الکسیس سانچس به بارسلونا رسید

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب در نوکمپ، بازی برگشت منچستریونایتد و بارسلونا برگزار خواهد شد. دیداری بسیار حساس که در دور رفت با برتری یک گله آبی اناری ها به اتمام رسید و شیاطین سرخ برای جلوگیری از حذف باید دست به کار بزرگی زده و بلوگرانا را در نوکمپ مغلوب کنند.

 

 

1398262

 

 

ساعتی پیش، فهرست منچستریونایتد توسط اوله گنار سولسشر اعلام شد و بزرگترین تازه وارد، الکسیس سانچس است که پس از هفته ها مصدومیت توانست خود را به این بازی حساس برساند.

سانچس که سابقه سه فصل بازی برای بارسا را در کارنامه دارد، بی شک انگیزه هایی بالا برای این بازی خواهد داشت. در فهرست یونایتد، غایبانی چون آندر هررا، اریک بایی و آنتونیو والنسیا نیز به چشم می خورند. لوک شاو نیز به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است.

کاروان یونایتد در هتل سوفیا مستقر خواهند شد که 400 متر با نوکمپ فاصله دارد. ساعت 17 به وقت محلی نیز نشست خبری سولسشر برگزار می شود. دیگو دالوت، مدافع یونایتد هم در نشست حاضر خواهد بود.

 

فهرست یونایتد: دخیا، رومرو، گرانت، دالوت، دارمیان، یانگ، جونز، لیندلوف، روخو، اسمالینگ، مک تامینای، ماتیچ، فرد، پوگیا، لینگارد، ماتا، مارسیال، سانچس، لوکاکو، راشفورد

 

 

دیدگاه‌ها