کد خبر : 1376139 | 10 آذر 1395 ساعت 15:46 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ.اس

احتمال پیوستن کاپیتان شاختار به بارسلونا

داریو سرنا، کاپیتان سابق تیم ملی کرواسی و بازیکن شاختار دونتسک، مهره مورد نظر مسئولان بارسا برای پست دفاع راست است.

احتمال  پیوستن کاپیتان شاختار به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در بارسلونا همه می دانند که نقل و انتقالات زمستانی فرصتی مناسب برای انتقال الکس ویدال و پیدا کردن جانشینی مناسب برای این بازیکن است. ویدال که با انریکه به مشکل برخورده، در جستجوی پیدا کردن راهی برای جدایی از بارسلونا است و به احتمال قوی همین زمستان به صورت قرضی به تیمی دیگر خواهد پیوست.

 

روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا، بر این اعتقاد است که تنها سرجی روبرتو برای پست دفاع راست کافی نیست و مدتی است که به آنالیز بازیکنان مختلف برای جانشینی ویدال مشغول است.

 

 

1160244

 

 

طبق ادعای آ.اس، مهره موردنظر او و لوئیس انریکه کسی نیست جز داریو سرنا که از سال 2008 برای شاختار بازی می کند؛ ولی حالا قصد ترک این تیم را دارد.

بارسا قصد داشت تابستان امسال او را جذب کند؛ اما با ماندنی شدن ویدال، این مساله منتفی شد. مهمترین نکته در مورد سرنا این است که او به عنوان بازیکن آزاد و بدون اینکه پولی به شاختار پرداخت شود، می تواند به بارسلونا بپیوندد. این بازیکن 34 ساله پس از یورو 2016 از تیم ملی کرواسی خداحافظی کرد.

 

بارسا اگر بخواهد بازیکنی دیگر جذب کند، باید ویدال را به فروش برساند و با توجه به دشوار بودن این مساله، ترجیح می دهد ویدال را به صورت قرضی به تیمی دیگر منتقل کرده و سرنا را با رقم صفر به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها