کد خبر : 1619441 | 02 تیر 1398 ساعت 11:55 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

نه رئال و نه هیچ تیم دیگر

پیام واتس‌اپی نیمار به بارسایی‌ها: برمی‌گردم (عکس)

اسپورت در گزارش صفحه اول امروز خود مدعی شد که داستان نیمار و بارسلونا به فصل آخر خود رسیده است.

پیام واتس‌اپی نیمار به بارسایی‌ها: برمی‌گردم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه اسپانیایی اسپورت که در کاتالونیا و در شهر بارسلونا منتشر می‌شود امروز در صفحه اول خود گزارش اختصاصی درباره نیمار منتشر کرده و در آن مدعی شده داستان پر آب و تاب نیمار و بارسلونا سرانجام به فصل آخر خود رسیده و بعید نیست در آینده بسیار نزدیک شاهد پیوستن نیمار به تیم بزرگ کاتالان باشیم.

 

 

1414657

 

اسپورت در گزارش خود مدعی است نیمار برای بارسلونا پیامی ارسال کرده و از تمایل و عزم جزمش برای بازگشت به بلوگرانا صحبت کرده است.

 

روزنامه اسپانیایی می‌گوید نیمار با استفاده از واتس‌اپ برای برخی از دوستان مورد اعتمادش که در باشگاه بارسلونا فعالیت می‌کنند پیامی ارسال کرده که در آن به این اشاره شده که او به بارسلونا بازخواهد گشت.

 

درحالیکه از یک سو پاری سن ژرمن ظاهراً علاقه‌ای برای از دست دادن نیمار ندارد، اسپورت می‌گوید بارسلونا هم برای نیمار چند شرط تعیین کرده تا در صورت پذیرش آنها راه را برای بازگشت ستاره بزرگ برزیلی به باشگاه کاتالان باز کند. اولین شرط بارسا کاهش دستمزد نیمار است و دیگری صرفنظر کردن او از ادعای طلب 26 میلیون یورویی از بارسلونا است که به دوره گذشته حضورش در این تیم برمی‌گردد.

 

اسپورت می‌گوید مدیران بارسلونا یک شرط دیگر هم برای نیمار گذاشته‌اند و آن اینکه ستاره برزیلی نه در پشت پرده و با استفاده از واتس‌اپ بلکه در ملا عام و به  صورت علنی از تمایلش برای بازگشت به بارسلونا بگوید.

 

1414658

 

به نظر می‌رسد سریال نیمار سرانجام به آخرین قسمت‌های خود رسیده، سریالی که واقعاً از هر نظر به سریال‌های ملودرام ساخت کشورش برزیل شباهت داشت. اسپورت می‌گوید در نهایت بین بارسلونا و نیمار هر چه بگذرد، در این شکی نیست که ستاره برزیلی دیگر حاضر نیست در پاری سن ژرمن بازی کند و به همین خاطر است که از هر فرصتی برای پیغام و پسغام فرستادن برای بارسلونا استفاده می‌کند.

 

دیدگاه‌ها