کد خبر : 1618691 | 29 خرداد 1398 ساعت 16:05 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران پرسپولیس آرامش خود را حفظ کنند

پنجعلی:همه از مربی بعدی پرسپولیس حمایت می کنیم

کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با اعتقاد بر اینکه گل محمدی بهترین گزینه داخلی است می گوید برای بازگشت در مسیر موفقیت همه از این تیم حمایت کنیم.

پنجعلی:همه از مربی بعدی پرسپولیس حمایت می کنیم

 به گزارش "ورزش سه"، سرمربی موفق تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته به طور رسمی به عنوان سرمربی الاهلی عربستان معرفی شد تا هواداران این تیم رفته رفته به بازگشت این مربی کروات از هر زمانی نا امیدتر شوند. این در حالی است که مدیرعامل این تیم هنوز به دنبال این است که پروژه بازگشت برانکو را کلید بزند اما در واقع کار بسیار سختی را در پیش رو دارد.


محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و جو ملتهب حاکم در باشگاه در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: «من برای شما به شکل کلی می‌گویم، گویا این اتفاق در باشگاه رخ‌داده است و برانکو قصد ماندن را ندارد، اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.»


وی در ادامه افزود: «این باشگاه در تاریخ خودش چنین روزهایی را کم ندیده است اما من واقعاً متأسفم که در حال حاضر نتوانستیم برانکو را در باشگاه نگه‌داریم. پرسپولیس در قلب مردم جای دارد و چیزی نیست که عده‌ای بخواهند آن را خراب کنند یا بخواهند محوش کنند. خدا شاهد است که غیرازاین نیست.»


پنجعلی که کاپیتان تیمی بود که پرسپولیس برانکو را به آن تشبیه می‌کردند در ادامه گفت: «این تیم محبوب‌ترین تیم آسیاست. مطمئن باشید که روزهای خوبی را در پیش داریم و امیدوارم هرکسی که در این باشگاه سمتی داشته باشد به معنی واقعی کلمه قصدش صرفاً کمک به باشگاه باشد و درعین‌حال این را فراموش نکنید که خانه این تیم در دل مردم است و مردم هم باید آرامش خود را حفظ کنند تا باشگاه درنهایت آرامش بهترین تصمیم را بگیرد.»


وی در خصوص اینکه شما هم مثل بسیاری از پیشکسوت‌ها معتقد هستید با رفتن برانکو این تیم بازهم به‌روزهای تلخش بازمی‌گردد گفت: «بله من هم به همین امر معتقدم به‌هرحال برانکو 10 سال در فوتبال ایران حضور داشته است و بافرهنگ ما عجین شده است و شناخت خوبی را از فوتبال ما داشت. من متأسفم که کار به اینجا کشید که برانکو در پرسپولیس ماندگار نشد.»


پنجعلی درباره اینکه گفته می‌شود آیا اراده‌ای در باشگاه وجود داشته است که خواهان عدم انعقاد قرارداد با برانکو بودند خاطرنشان کرد: «من واقعاً نمی‌دانم و اخبار من هم در حد همین مردم و رسانه‌ها است. واقعاً گیج شدم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. حالا امیدوارم هر چه زودتر جمع و جور شود و من معتقدم که مردم باید حمایت از تیمشان را ادامه دهند چون صاحب اصلی این تیم خود مردم هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که تیم مال من است و اصلاً چنین چیزی وجود ندارد.


قبل از انقلاب هم‌چنین اتفاقی برای تیم رخ داد اما همچنان دیدیم که مردم به این تیم عشق می‌ورزند و بعضا با این تیم زندگی می‌کنند.»


وی در خصوص درگیری لفظی که بین دو پیشکسوت در همین چند روز اخیر به وجود آمد گفت: «ببینید باید قبول کنیم همه پیشکسوتان به‌نوعی دلشان می‌سوزد که چرا بعد از چند سال آرامش و نتیجه گرفتن چنین شرایطی را می‌بینند. ولی واقعاً بپذیرید کاری از پیشکسوت برنمی‌آید، فقط تنها راه این است که فوتبال ما را مثل همه جای دنیا به دست مردم بدهند. باور کنید مردم به‌راحتی می‌توانند این باشگاه را اداره کنند. از توی دل همین مردم هیئت‌مدیره انتخاب می‌شود. برای انتخاب کادر فنی پیشکسوتان می‌توانند کمک کنند. ضمن اینکه پرسپولیس خودش می‌تواند درآمدزایی کند. خدا شاهد است به کسی نیاز ندارد، ضمن اینکه اگر درآمد حاصل از پخش بازی‌ها و همچنین حق فروش لباس‌ها، تبلیغات دور زمین، بلیت‌فروشی را به این تیم بدهند دیگر این باشگاه به چه چیزی می‌تواند احتیاج داشته باشد.»


کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره جانشینی برانکو و اینکه صحبت از حضور قطبی و گل محمدی می‌شود اظهار داشت: «ببینید اگر مدیران بتوانند برانکو را برگردانند که مشکلات حل می‌شود. من شخصاً فکر می‌کنم می‌شود آقای برانکو را به طریقی از وزارت امور خارجه لابی کرد و مقدمات بازگشت او را فراهم کرد.


در غیر این صورت من معتقدم اگر واقعا نظر روی یحیی باشد که واقعا خیلی خوب است، یحیی نشان داده است که فوتبال را می فهمد و توانایی فنی بالایی دارد و از نظرمن در ایران در حال حاضر بهترین گزینه است. اگر هر کسی هم هدایت تیم را به عهده می گیرد همه باید از این شخص حمایت کنند. چون اگر قرار باشد یحیی گل محمدی یا حتی یک مربی خارجی بیاید، بعد از یک باخت و مساوی دست از حمایت تیم بردارند فایده ای ندارد. شما مطمئن باشید این همه طرفدار آرزوی هر تیم است و با این حجم از هواداران هیچ کاری غیر ممکن نیست.»

دیدگاه‌ها