کد خبر : 1618302 | 27 خرداد 1398 ساعت 19:18 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مجدمی:

لیگ سه هفته دیگرادامه داشت آسیایی می شدیم

کاپیتان جوان تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به توانایی های سرجیو ابراز امیدواری کرد تا هرچه زود تر تکلیف این تیم مشخص شود .

 لیگ سه هفته دیگرادامه داشت آسیایی می شدیم

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل گذشته خصوصا در نیم فصل دوم جزو آن دسته از تیم هایی بود که فوتبال خوبی را ارائه داد تا آن جا که مقامات باشگاه التعاون قهرمان جام حذفی عربستان درست بعد از پایان لیگ برتر پائلوسرجیو را به عنوان سرمربی خودشان معرفی کردند. سرجیو در نیم فصل دوم با اتکا به جوانان، روزهای خوبی را برای این تیم رقم زد. یکی از آن جوانان مسلم مجدمی هافبک دفاعی و کاپیتان 22 ساله بود که در فصل گذشته بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت.


 کاپیتان جوان شادگانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مصاحبه ای با سایت ورزش سه با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت. او در مورد فصل گذشته اظهار کرد: برای من فصل خیلی خوبی بود توانستم بازی‌های خوبی انجام بدهم به خصوص نیم فصل دوم که کادرفنی ازمن راضی بودند.
وی در مورد تفاوت فراز کمالوند و سرجیو مربیان دو فصل صنعت نفت افزود: لیگ هفدهم آقای کمالوند بود و ما فوتبال متفاوتی را بازی می‌کردیم با رفتن وی فصل جدید را با آقای سرجیو شروع کردیم و تقریبا تیم جدیدی را داشتیم چون بیشتر بازیکنان فصل قبل جدا شدند و با تاخیری که برای انتخاب شدن مدیریت ایجاد شد تیم دیرتر بسته شد ولی آقای سرجیو مربی بزرگی بودند و همیشه برای موفقیت و فوتبال زیبا تلاش می‌کرد و به جوانان شهر و باشگاه بازی داد.


هافبک صنعت نفت در ادامه اظهار داشت: ما تغییرات زیادی داشتیم و هرچه از فصل می‌گذشت ما بهتر بازی می‌کردیم به همین دلیل نتایج خوبی گرفتیم و چه بسا اگر لیگ سه هفته دیگر ادامه داشت می توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم اما در مجموع هواداران از نتایج و عملکردمان راضی بودند.


مجدمی در ادامه گفت: بزرگترهای تیم بیان داشتند با توجه به قدمتی که در این باشگاه دارم باید کاپیتان باشم و خیلی خوشحال هستم با این سن کمی که داشتم به عنوان کاپیتان یکی از با قدمت ترین های تیم های کشور بودم.


مجدمی در مورد رفتن سرجیو شرایط و آینده صنعت نفت آبادان چه خواهد شد، افزود: واقعا نفت آبادان مربی بزرگی از دست داد. مربی باهوش و کار بلد واقعا حیف شد سرجیو میتوانست به فوتبال آبادان وحتی کشور کمک کند.امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف باشگاه وسرمربی زودتر مشخص شود.


وی در مورد پیشنهادات خود گفت: از چند تیم خوب پیشنهاداتی ارائه دادند اما قرارداد دارم و اولویت من نفت آبادان خواهد بود حال منتظرم تکلیف باشگاه مشخص شود تا ببینیم چه پیش خواهد آمد.


مسلم مجدمی هافبک و کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان گفت: از آقای عیسی زاده مدیرعامل،  هیات مدیره، کادر فنی و سرپرست، بازیکنان و هواداران پرشور نفت تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها