کد خبر : 1617233 | 22 خرداد 1398 ساعت 14:15 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال خوب ستاره های رئال از ادن هازارد

ستاره بلژیکی چند روز پیش رسما با انتقالی 100 میلیون یورویی از چلسی راهی رئال مادرید شد.

استقبال خوب ستاره های رئال از ادن هازارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از 5 سال که از انتقال خامس می گذشت، موفق به یک خرید کهکشانی دیگر شد. ادن هازارد حالا گران ترن بازیکن تاریخ رئال مادرید است و رهبر پروژه جدید زیدان پس از جدایی رونالدو. بازیکنی که می تواند تفاوت ها را در رئال رقم بزند و این تیم را از رخوت و افت وحشتناک فصل گذشته خارج کند.

 

 

1412398

 

 

همانطور که انتظار می رفت، استقبال ستاره های رئال از هازارد نیز بسیار خوب بود. سرخیو راموس، کاپیتان رئال، انتقال هازارد را یک انتقال فوق العاده برای رئال خواند و عنوان داشت که از پیوستن او به رئال بسیار خوشحال است. لوکا مودریچ، بهترین بازیکن سال 2018 دنیا نیز در مورد انتقال هازارد به خبرنگاران گفت:« هازارد بازیکن بسیار بزرگی است و از اینکه او به جمع ما اضافه شده است، بسیار خوشحالیم.»

 

دنی کارواخال هم در مورد هازارد می گوید:« او یک خرید عالی برای رئال است یک انتقال منطقی و درست.» تیبو کورتوا، دوست و هموطن هازارد هم در مورد انتقال او گفت:« برای رئال عالی شد که ادن را به خدمت گرفت. او فصل بعد به ما کمک زیادی خواهد کرد.»

گفته می شود که هازارد علاوه بر کورتوا، از هفته ها پیش با رافا واران و کریم بنزما، فرانسوی های رئال نیز در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم در مورد رئال را از آنها گرفته است. 

قرار است فردا ساعت 19 به وقت اسپانیا، مراسم معارفه رسمی او در سانتیاگو برنابئو انجام شود.

 

 

دیدگاه‌ها