کد خبر : 1616096 | 16 خرداد 1398 ساعت 21:24 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی در آزادی؛ بله من ایستاده ام(عکس)

مرد محبوب آبی ها امروز و در اولین بازی تیم ملی با مارک ویلموتس و برای تماشای بازی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

به گزارش" ورزش سه" اولین بازی تیم ملی با سرمربی بلژیکی اش ، میهمانان ویژه ای هم داشت. فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال یکی از چهره های مطرحی بود که در جایگاه ویژه برای تماشای بازی شاگردان ویلموتس برابر سوریه حضور پیدا کرد.


او با چهره ای بشاش در کنار حمید استیلی و خسرو حیدری مدافع سابق استقلال که بعد از خداحافظی ، پست اینستاگرامی اش حسابی حاشیه ساز شد نشست و از همان ابتدا  مورد تشویق آبی های حاضر در استادیوم قرار گرفت. هرچند هواداران استقلال حاضر در ورزشگاه مثل خیلی دیگر از استقلالی ها درباره شرایط و آینده این تیم سوال های زیادی از مربی محبوبشان داشت. اینکه آیا مجیدی پاسخ سوال هایی که امروز وجود دارند را می داند یا نه مشخص نیست.


او اکتیوترین عضو فنی باشگاه استقلال است و از زمانی که به عنوان دستیار شفر در این تیم مشغول به کار شد همواره آن حس مسئولیتی که نام و محبوبیتش می طلبید را نیز همراه خودش آورد. مجیدی به عنوان مربی آدمی نبود که روی نیمکت نقش تنها یک دستیار صرف را ایفا کند. او بعد از مدت ها دوری و سکوت به فوتبال بازگشت اما حضورش تردیدهایی که نسبت به موضعی که می بایست اختیار کند از بین برد.


حالا هم که صدای پای  استراماچانی و یا هر مربی خارجی در نزدیکی نیمکت استقلال احساس می شود اما مجیدی که در بازی های آخر استقلال طعم سرمربیگری را هم در تیم محبوبش چشید، کماکان اکتیوترین چهره تیم است. او حتی برای حفظ بازیکنان و وحدت تیمی نیز تلاش هایی را انجام داد و سعی کرد از وجهه اش برای آینده استقلال کمک بگیرد.


او که یک چهره ویژه در فوتبال ایران است و شور و جوانی و هوشش آینده ای در حد او را ترسیم می کند هرچند این  راه می تواند خطرات خودش را هم داشته باشد. شاید حضور امشب او کنار حمید استیلی به او یادآوری کند که می توان تمام کارها را انجام داد و در نهایت به آنچه می خواهی در مربیگری نرسید.


مرد محبوب آبی ها ، امروز به آزادی آمد تا نشان دهد فعال ترین عضو باشگاهی است که انتشار اخبار متفاوت در اطراف آن حسابی همه را گیج کرده است. مجیدی نشان داد که پای کار ایستاده است و انگار ذره ای هم از جدیت همیشگی اش کم نشده است.

 

 

دیدگاه‌ها