کد خبر : 1616252 | 17 خرداد 1398 ساعت 19:53 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا دلیل تاخیر یوونتوس است؟

علیرغم مطرح شدن شایعات فراوان، هنوز نام سرمربی بعدی یوونتوس مشخص نشده است.

گواردیولا دلیل تاخیر یوونتوس است؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام رسمی جدایی مکس آلگری از یوونتوس، هر روز شایعات زیادی در مورد نام سرمربی بعدی بیانکونری مطرح می شود و علیرغم شانس بالای مائوریتسیو ساری برای تصدی این پست، هنوز تکلیف نیمکت یوونتوس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

1401774

 

برخی رسانه ها معتقدند دلیل تاخیر در عدم اعلام نام ساری، امید یوونتوس برای عقد قرارداد با پپ گواردیولا است. مانوئل استبان، سردبیر آ.اس مدعی شد یوفا قویا در تلاش برای محروم کردن منچسترسیتی از لیگ قهرمانان به مدت دو فصل به دلیل تخلفات مالی است و در این صورت امکان جدایی گواردیولا در تورین و پذیرش هدایت یوونتوس برای فصل بعد وجود دارد.

 

در واقع یوونتوس می خواهد تا روشن شدن پرونده منچسترسیتی صبر کند و اگر گواردیولا در این تیم باقی ماند، آنگاه نام مائوریتسیو ساری را به عنوان سرمربی بعدی معرفی کند. این شایعات در شرایطی بوجود آمده که گواردیولا در هفته های اخیر بارها قویا خبر از ماندن در استادیوم اتحاد داده است.

 

البته برخی رسانه ها نیز چون اسپورت مدیاست نظر متفاوتی داشته و معتقدند انتخاب مائوریتسیو ساری به عنوان سرمربی بعدی یوونتوس قطعی شده و تا 24 ساعت آینده نام او از سوی مدیران باشگاه اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها