کد خبر : 1614905 | 10 خرداد 1398 ساعت 14:35 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه افراطی های اینتر و هشدار به آنتونیو کونته

هواداران افراطی باشگاه اینتر مستقر در ضلع شمالی ورزشگاه جوزپه مه آتزا(کوروا نورد) پس از اعلام رسمی سرمربیگری کونته در این باشگاه، بیانیه ای صادر کردند.

بیانیه افراطی های اینتر و هشدار به آنتونیو کونته

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش رسما اعلام شد که آنتونیو کونته، اسطوره باشگاه یوونتوس، از این پس هدایت اینتر را برعهده خواهد داشت. اینتر و یوونتوس، دشمنان قدیمی در فوتبال ایتالیا هستند و انتقال بازیکن و مربی بین این دو تیم، همواره تبعات و حواشی خاص خود را داشته است.

کونته سال ها بازیکن یوونتوس بود و در مقام مربی نیز این تیم را سه فصل متوالی قهرمانی ایتالیا کرد و اکنون وظیفه دارد اینتر را پس از 10 سال، فاتح اسکودتو کند.

 

 

1409680

 

 

در پی رسمی شدن حضور کونته در اینتر، کوروا نورد بیانیه ای منتشر کرد. در بخش هایی از این بیانیه تند و هشدار دهنده آمده است:« ما یوونتوس نیستیم و برای ما پیروزی به هر قیمت، کفایت نمی کند.

اینتری بودن یعنی احترام به رقیب، پذیرش شکست ها و اشتباهات و در جست و جوی توجیه نبودن. با همه این اوصاف، پیام ما برای آقای کونته و نیز به په ماروتا(مدیر اجرایی اینتر با سابقه سال ها فعالیت در یووه) این است که به خاویر زانتی و له له اوریالی اعتماد داشته باشند و خیلی زود جذب روح برادری در اینتر شوند. روحیه ای که فراتر از کسب نتایج ورزشی است.

می توان پیروز شد و شکست خورد؛ ولی هرگز نباید در شان و منزلت، مرتکب اشتباه شد. ما اینتر هستیم و همواره سرمان بالاست. نمی خواهیم و هیچوقت هم نخواسته ایم که در ویترین افتخارات مان اسکلت داشته باشیم. ما مثل یوونتوس به جام های غیر قانونی نیز افتخار نمی کنیم.»

دیدگاه‌ها