کد خبر : 1615946 | 16 خرداد 1398 ساعت 04:13 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو:

خوشحالم بارسلونا به دنبال من است

رودریگو، مهاجم گلزن والنسیا، در مورد احتمال جدایی از این تیم و انتقال به بارسلونا صحبت کرد.

خوشحالم بارسلونا به دنبال من است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد در فصل تابستان برای جذب یک مهاجم نوک اقدام کند و نام رودریگو، مهاجم اسپانیایی و 28 ساله خفاش ها نیز در لیست خرید این تیم قرار گرفته است. برخی رسانه ها قیمت این انتقال احتمالی را 120 میلیون یورو عنوان کرده اند اما ممکن است بارسا برای کاهش رقم پرداختی بازیکنانی چون یسپر سیله سن یا دنیس سوارز را راهی مستایا کند. حالا رودریگو از ابراز علاقه بارسلونا خوشنود بوده و معتقد است این پیشنهاد نشان می دهد عملکرد او خوب بوده است.

 

1410591

 

رودریگو گفت: "من نمی توانم تضمین بدهم که در والنسیا باقی خواهم ماند و شرایط اینگونه است. البته در حال حاضر احساس نگرانی نمی کنم و ترجیح می دهم از دستاوردهایی که داشتیم لذت ببرم.

 

اینکه نام تیمی مانند بارسلونا برای جذب شما مطرح می شود احساسی بسیار خوشحال کننده به شما می دهد. چنین اتفاقی باعث افزایش انگیزه شما خواهد شد و نشان می دهد شما عملکرد خوبی از خود ارائه داده اید و موید آن است که من در مسیر پیشرفت قرار دارم

 

اردوی تیم ملی اسپانیا؟ من سعی می کنم ارتباط خوبی با محیط برقرار کنم و اینجا در اردوی تیم ملی احساس راحتی می کنم. بازیکنان بزرگی در ترکیب تیم ملی اسپانیا حضور دارند و من به خودم افتخار می کنم که در اردوی تیم ملی حاضر هستم."

دیدگاه‌ها