کد خبر : 1622361 | 17 تیر 1398 ساعت 09:29 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیدصالحی در کمپین بازسازی مناطق سیل زده

سیدمهدی سیدصالحی گلرن سابق فوتبال ایران هم به کمپین ورزش سه در بازسازی مناطق سیل زده پیوست .

سیدصالحی در کمپین بازسازی مناطق سیل زده

به گزارش ورزش سه ، سید صالحی که با بازی در همه تیم های بزرگ فوتبال ایران ؛ از سپاهان تا پرسپولیس و از استقلال تا تراکتورسازی کارنامه منحصر بفردی دارد ، در سالیان طولانی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بوده است.


او با حضور در کمپین ورزش سه برای زنده نگه داشتن موضوع بازسازی مناطق سیل زده ، یکی از پیراهن های ملی خود را به این کمپین اهدا می کند . او در زمان سرمربیگری علی دایی به تیم ملی دعوت شده بود.


سید فوتبال ایران یکی از دهها ورزشکاری است که در کمپین بازسازی مناطق سیل زده شرکت کرده است . کمپینی که با همکاری ورزش سه و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آغاز به فعالیت کرده و به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.


هم‌وطنانی که قصد کمک به سیل‌زدگان را دارند می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ موردنظر خود را به‌حساب جمعیت هلال‌احمر واریز نموده و رسید آن را برای وب‌سایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نامشان در میان شرکت‌کنندگان در کمپین ثبت شود.


کلیه کمک‌های نقدی و غیر نقدی ستاره‌های ورزشی و هنری مستقیماً به‌حساب جمعیت هلال‌احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

 

سید مهدی سید صالحی به کمپین ورزش 3 پیوست

دیدگاه‌ها