کد خبر : 1621595 | 13 تیر 1398 ساعت 11:58 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرد آلمانی دومین مربی کهنسال تاریخ بن یاس

الاتحاد؛ چرا وینفرد شفر معرفی نمی شود؟!

روزنامه مطرح چاپ دبی در گزارشی مفصل پیرامون بازگشت مربی سابق استقلال به فوتبال امارات این سئوال را مطرح کرد که چرا باشگاه بن یاس سرمربی جدید خود را معرفی نمی کند.

الاتحاد؛ چرا وینفرد شفر معرفی نمی شود؟!

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از مدت ها قبل زمزمه های بازگشت وینفرد شفر به فوتبال امارات بر سر زبان ها افتاده بود همه اخبار از نهایی شدن این اتفاق حکایت داشت با این حال نه باشگاه بن یاس نه خود وینفرد شفر زیر بار تایید این توافق نرفتند تا روزنامه الاتحاد امروز در گزارشی مفصل به این موضوع بپردازد.


الاتحاد با اشاره به این که طرفداران بن یاس در انتظار معارفه رسمی وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید خود هستند از ورود قطعی مرد آلمانی به باشگاه کوچک شهر بن یاس خبر داد. در ابتدای این گزارش آمده است:« ماموریت جدیدی به شفر سپرده خواهد شد. بعد از مدتی طولانی انتظار سرانجام مربی المانی جانشین مربی کروات و ناکام فصل قبل می شود. شفر با سابقه فعالیت در سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته و با این سن و سال بعد از عبدالقادر عراقی با 68 سال دومین مربی پیر تاریخ بن یاس خواهد بود».


الاتحاد نوشت:« مذاکرات با روباه آلمانی طی هفته های متمادی ادامه داشت تا سرانجام شفر موافقت خود را با هدایت بن یاس برعهده بگیرد تا طرفداران امیدوار به رقابت تیم محبوب شان با تیم های مدعی این فصل باشند. امید آنها این است بن یاس با شفر فوتبالی تهاجمی را به معرض نمایش بگذارد. عدم اعلام رسمی این توافق هم کمی عجیب است چون شفر و دستیاران مد نظرش مدت هاست در دبی حضور دارند و مشکل بزرگ در این راه به اختلافات او با تیم سابقش استقلال برمی گردد».


الاتحاد در ادامه به سابقه درخشان وینفرد شفر در تیم های باشگاهی مطرح در سه قاره پرداخت و نوشت استقلال ایران هم با روباه آلمانی بد کار نکرد گرچه عدم قهرمانی و رسیدن به جام درنهایت دوران کاری او را در تهران به پایان رساند.

دیدگاه‌ها