کد خبر : 1555713 | 31 شهریور 1397 ساعت 11:30 | 92.8K بازدید | 0 دیدگاه

هندوانه و شیرینی تا هر جا که ناظر بگوید

تبعید مشهورترین هواداران لیگ برتر به ارتفاع! (عکس)

دوست داشتنی ترین جمع هواداری لیگ برتر، خانواده‌ای هستند که با صبر و لذت و همراه با خوردن تنقلات از پرچین خانه به تماشای بازی های نساجی می‌نشینند.

تبعید مشهورترین هواداران لیگ برتر به ارتفاع! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران بعد از نزدیک به دو دهه به سطح اول فوتبال ایران بازگشته تا جذابیت‌های لیگ برتر افزایش قابل توجهی را شاهد باشد. نکته جالب توجه حضور چند هفته‌ای این به سکوها و اطراف آن مربوط بود. تماشاگرانی که با حمایت ویژه و گرم خود باعث صعود شاگردان جواد نکونام شده‌اند و اکنون که در لیگ برتر حاضرند برخی از آنها به شکل ویژه‌‍ای به حمایت از سرخپوشان می‌پردازند.


جالب ترین جمع هواداری نساجی را باید خانواده ای دانست که منزل شان مشرف به ورزشگاه شهید وطنی است و دیوار کوتاه استادیوم این فرصت را به آنها می دهد که از روی دیوار به تماشای بازی های تیم محبوب‌شان بنشینند. آنها بعد از پوشش ویژه برنامه نود و دیگر رسانه‌ها به سرعت وارد ذهن مخاطبان فوتبال شده اند و حالا در بازی های خانگی نساجی فوتبالی‌ها در انتظار عکس ها و واکنش‌های آنها هستند.


البته حضور آنها از همان بازی اول با حساسیت داوود رفعتی، ناظر اولین بازی نساجی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن همراه بود. او در طول بازی و پیش از آن تلاش داشت نیروی انتظامی این چند هوادار اهل دل سرخ‌های مازندران را از محل نشستن شان دور کند، اما آنها در نهایت در جای خود باقی مانده بودند تا امروز که نساجی در میزبانی بازی استقلال به طرز عجیبی با سوار کردن یک داربست بلند، محل نشستن این جمع را با یک پارچه بلند پوشانده است تا نقطه دید آنها از روی دیوار خانه کور شود. اما این تمهید هم این جمع را از تماشای بازی نساجی بدون بلیت و به شکل ویژه دور نکرده و آنها امروز با همان بساط همیشگی خود از بالای داربست و البته به شکلی خطرناک‌تر به تماشای این بازی نشسته‌اند.


این سختگیری سازمان لیگ نسبت به این چند هوادار اگرچه در راه رعایت قانون است اما کمی هم عجیب می‌نماید، اگرچه تنها در این ورزشگاه خاص است که در لیگ برتر با مساله خانه های مجاور و معارض روبرو هستیم... . به هر صورت حتی با وجود ایجاد بی نظمی همیشه باید حق را به تماشاچی داد؛ چرا که آنها هستند که یک بازی معمولی را تبدیل به یک رویداد پرشور می کنند. پس چه بهتر که هوای‌شان را داشته باشیم.


مرتضی هاشمی، تماشاگر معروفی است که به ادعای خود حاضر است هر چقدر بیشتر هزینه کند تا از پرچین منزلش بازی را با فراغ بال تماشا کند اما راهی سکوها نشود. او در گفتگویی با خبرورزشی راز علاقه‌اش به تماشای فوتبال به شکلی عجیب و استثنایی را برملا کرده است و درباره اینکه بعد از داربست جلوی منزلش چه اقدامی انجام داده گفت: دیروز از خواب بیدار شدم دیدم داربست زده اند؛ من هم رفتم 160هزار تومان داربست اجاره کردم.
او درباره اینکه چرا با خرید بلیت و از روی سکوها بازی ها را تماشا نمی‌کند و حاضر شده هزینه داربست بدهد گفت: تماشای بازی استقلال 300هزارتومان برایم خرج داشت.️ در خانه خودم نشسته ام و میوه می خورم و با دوستانم فوتبال تماشا میکنم.مگر ما خلاف می کنیم؟!
تماشاگر ویژه و جذاب دیدار نساجی و استقلال در پاسخ به اینکه اگر مسوولان و ناظران استادیوم داربست جدیدی با ارتفاع بیشتر شکل دهند گفت:️ اگر بازم داربستشان را بالا ببرند، من هم داربستم را بلندتر می کنم!

 

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها