کد خبر : 1271182 | 07 مهر 1394 ساعت 15:20 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی مالمو

مربی مالمو: با فشارهواداران، رئال را می بریم

آگه هاریده، مربی تیم مالموی سوئد که تیمش فردا باید مقابل رئال مادرید قرار بگیرد، برای کهکشانی ها روز سختی را پیش بینی کرد.

مربی مالمو: با فشارهواداران، رئال را می بریم
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و مالمو از دور دوم مرحله گروهی، فردا به مصاف هم خواهند رفت. رئال که دراین بازی میهمان است، اولین بازی خود را برابر شاختار با 4 گل پیروز شده؛ در حالیکه مالمو در زمین پاری سن ژرمن شکست را تجربه کرده بود.
مربی مالمو در نشست خبری این بازی به خبرنگاران گفت:" رئالی ها چیزی از ما نمی دانند. آنها مطلع نیستند که در سوئد چه چیزی انتظارشان را می کشد و برایشان مواجهه با شرایطی که خواهند دید، سخت خواهد بود.
رئال سه امتیاز اول را کسب کرده و بازیکنان این تیم هم انسان هستند و از مریخ نیامده اند. بازی در برنابئو البته که سخت است اما رئال فردا در زمین ما به مشکل برخورد خواهد کرد. آنها جوی خواهند دید که تاکنون کمتر دیده اند.
فاصله هواداران با زمین در ورزشگاه ما کمتر از برنابئو است و فشار روی رئالی ها بسیار بالا خواهد بود. با حمایت هوادارانمان، چشم به کسب نتیجه ای مطلوب داریم."
او در مورد کریس رونالدو هم گفت:" رونالدو بسیار قوی است و بسیار سریع. من ویدئویی از او دیدم که ‏مقابل یک دونده اسپانیایی به طور زیگزاگ می دوید؛ دونده شانسی نداشت. او در مسافت های چند متری ‏بسیار سریع است. او با هر دو پا شوت های فوق العاده ای می زند. بنابراین شاید بتوان گفت که او ‏کاملترین بازیکن دنیاست. باید او را ایزوله کنیم و او را در مسیر اشتباه قرار بدهیم."
‏ آنتون تیلرهوم، مدافع مالمو نیز در کنفرانسی خبری، ادعا کرد که ترسی از رونالدو ندارد و فردا اجازه نخواهد داد که این فوق ستاره پرتغالی کار خاصی در زمین انجام دهد.

دیدگاه‌ها