کد خبر : 1583085 | 21 دی 1397 ساعت 23:17 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آقا فیروز به لیگ برتر با نساجی؟

برخی گمانه‌زنی‌ها از حضور فیروز کریمی بر روی نیمکت نساجی مازندران خبر می‌دهد. شایعاتی که تا به اینجا از سوی مالک باشگاه به صورت رسمی تایید نشده است.

بازگشت آقا فیروز به لیگ برتر با نساجی؟

به گزارش “ورزش سه” جدید‌ترین گزینه‌ای که اسمش حول محور نیمکت نساجی مازندران می‌چرخد، فیروز کریمی است. مربی کارکشته‌ای که یکی از قدیمی‌های تاریخ لیگ برتر بوده و در چند سال اخیر تیم‌های زیادی را از سقوط نجات داده است.

 

اما شایعاتی در خصوص انتخاب او به عنوان سرمربی نساجی مازندران شنیده می‌شود. خبری که تا به اینجا از سوی فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه و دیگر افراد حاضر در تیم تایید نشده و رسمیت نیافته است. اما مذاکرات بین این دو در حدی جدی بوده است که باید این مربی را نزدیک ترین مربی به قائمشهر بدانیم. کریمی در ابتدای این فصل هدایت ماشین سازی تبریز را بر عهده داشت اما تنها هفت هفته بر روی نیمکت سبزپوشان تبریزی نشست و بعد از آن رضا مهاجری جایگزین او شد. حالا در صورت این انتقال، سرخپوشان مازنی دومین تیم آقا فیروز در لیگ هجدهم خواهد بود.

 

پیش از این حرف و حدیث فراوانی در خصوص‌ انتخاب محمد تقوی به عنوان سرمربی نساجی به جای جواد نکونام وجود داشت که حالا باید او و فیروز کریمی را دو گزینه نهایی مربیگری این تیم پرطرفدار بدانیم. طبق شنیده‌‌ها قرار است نظر نهایی مالک تا صبح یکشنبه به طور رسمی اعلام شود.

دیدگاه‌ها