کد خبر : 1616017 | 16 خرداد 1398 ساعت 14:24 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات پیش فصل با تاخیر دو هفته ای

پرسپولیس در کانادا استارت میزند؟

به نظر می‌رسد در صورت خوش قولی مدیران پرسپولیس برانکو در ابتدای تیرماه به تهران می‌آید.

پرسپولیس در کانادا استارت میزند؟

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس برخلاف ۴ سال اخیر وضعیت مبهمی برای لیگ نوزدهم دارد. سرخپوشان اکنون تنها ۱۲ روز برای پرداخت مطالبات برانکو فرصت دارند و باید یک میلیون یورو را به هر شکلی که هست جور کنند و در غیر این صورت مشخص نیست که برانکو چه تصمیمی بگیرد.

 

اما این در حالی است که پرسپولیسی ها پارسال از روز ۲۶ خرداد تمرینات پیش فصل را آغاز کردند و تا شروع بازی ۳۵ جلسه تمرینی داشتند و با ۷ حریف نیز روبرو شدند. نتیجه آن وضعیت تمرینی، ۴۷ مسابقه فشرده در طول فصل بود که منجر به دبل قهرمانی و حضور در فینال آسیا نیز شد.

 

حالا باتوجه به مطالبات برانکو ایوانکوویچ، به نظر می‌رسد پرسپولیسی ها در بهترین شرایط تمرینات خود را دو هفته دیرتر از سال پیش آغاز می‌کنند و شاید اردوی خارجی شان نیز به تاخیر بیفتد. پیش تر قرار بود آن ها ۱۰ تیر راهی کانادا شوند ولی حالا باتوجه به بازگشت برانکو در هفته دوم تیر ماه، پیش فصل نیز با چند روز تاخیر شروع می‌شود. البته برنامه ای که به بازیکنان پرسپولیس داده شده به این شکل است که این تیم در کانادا استارت کار خود را می‌زند و خبری از تمرین در شهید کاظمی نیست‌.

 

در این بین باتوجه به بدقولی مدیران پرسپولیس، برانکو به آن ها لیست خرید جدید نداده است. بنابراین باشگاه باید هرچه سریع‌تر حقوق عقب افتاده این مربی را پرداخت کند تا پرسپولیس از دیگر تیم ها جا نماند. البته تمام این ها در شرایطی است که برانکو با پرسپولیس ادامه دهد در غیر این صورت، سرخ ها روزهای جدیدی را تجربه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها