کد خبر : 1615629 | 13 خرداد 1398 ساعت 19:14 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دوباره علیپور به تمرینات تیم ملی

مهاجم پرسپولیس در پایان فصل پربار خود با این تیم، در نهایت مجوز حضور در تیم ملی را نیز به دست آورد تا روزهای خوبش ادامه یابد.

بازگشت دوباره علیپور به تمرینات تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور گلزن برتر دو فصل اخیر پرسپولیس، موفق شد در دقایق پایانی جواز حضور در لیست تیم ملی را نیز به دست بیاورد و خود را دقایقی پیش به اردوی تیم ملی معرفی کرد.


علیپور که در فصل گذشته با 19 گل زده برترین گلزن لیگ برتر شده بود و کفش طلای این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، در فصل پرفشار لیگ هجدهم در هفته‌های پایانی نتوانست این روند را ادامه دهد و در نهایت به جایگاه دومی گلزنان برتر لیگ بسنده کرد.


علیپور که در فصل گذشته لیگ قهرمانان با گل سرنوشت ساز خود در دوحه و برابر السد در نیمه نهایی، سهم بسزایی در حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان ایفا کرده بود، در روز پایانی فصل نیز با گل ضربه ایستگاهی خود برابر داماش به اولین قهرمانی جام حذفی نیز دست یافت تا با خاطره‌ای خوش فصل را به انتها برساند.


او اکنون به اردوی تیم ملی رفته و امیدوار است ناکامی در حضور در لیست پایانی کارلوس کی‌روش در جام ملت‌ها را جبران کند. رقیبانی همچون مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاریفرد در کنار او حاضر هستند و باید دید در نهایت قادر است درتفکرات مارک ویلموتس تازه وارد هم خود را به اثبات برساند.

 

دیدگاه‌ها