کد خبر : 1616636 | 19 خرداد 1398 ساعت 17:37 | 784 بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانی که از جمع ذوبی ها رفتند

سومین ستاره هم از فولادشهر رفت

پس از جدایی رشید مظاهری و سیدمحمد حسینی، امروز نیز امیر ارسلان مطهری راه خروج از باشگاه را پی گرفت و به این ترتیب می توان گفت سه مهره کارساز ذوبی ها در لیگ از این تیم جدا شدند.

سومین ستاره هم از فولادشهر رفت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مدت زمان زیادی از پایان بازی های لیگ برتر نگذشته است برخی بازیکنان حاضر در تیم های مختلف به دنبال تعیین تکلیف خود هستند و برای انتخاب باشگاه های جدید خود دست به کار شدند و در این میان می توان گفت تعدادی از این بازیکنان از تیم ذوب آهن هستند. 

 

شاگردان علیرضا منصوریان که تنها تیم ایرانی هستند که توانستند خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برسانند این روزها سه ستاره خود را از دست دادند. 

 

رشید مظاهری که در شش سال اخیر دروازه ذوبی ها را بیمه کرده بود بالاخره از جمع اصفهانی ها جدا شد و خود را به تراکتورسازی تبریز رساند. 

 

سیدمحمد حسینی نیز از جمله موثرترین بازیکنان تیم ذوب آهن در سه فصل اخیر بود که با توجه پیشنهادهایی که داشت همان اصفهان و تیم سپاهان را انتخاب کرد. 

 

ارسلان مطهری نیز آخرین بازیکنی است که تاکنون جدایی اش از جمع ذوبی ها قطعی شده است. مطهری که نیم فصل فوق العاده ای داشت و باز هم توسط منصوریان احیا شده بود گویا تیم استقلال تهران را برای ادامه دوران فوتبال خود انتخاب کرد. 

 

با این حساب روند اتفاقات در تیم ذوب آهن را باید عجیب دانست چرا که به عنوان تنها تیم ایرانی حاضر در مرحله حذفی آسیا، یکی یکی ستاره هایش از در خروجی این تیم عبور می کنند.

دیدگاه‌ها