کد خبر : 1617429 | 23 خرداد 1398 ساعت 14:43 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش استراماچونی به قبول هدایت استقلال

آندره ا استراماچونی، سرمربی جدید و ایتالیایی استقلال، از در دست گرفتن هدایت این تیم ابراز رضایت کرد.

اولین واکنش استراماچونی به قبول هدایت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، امروز باشگاه استقلال رسما اعلام کرد برای دو فصل آینده با آندره ا استراماچونی، سرمربی 43 ساله و سابق اینتر به توافق رسیده و وی به زودی برای هدایت این تیم وارد تهران خواهد شد.

 

1409045

 

این خبر به شکل رسمی بامداد امروز از سوی جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی منتشر شد و حالا استراماچونی در مصاحبه با سایت دی مارتزیو، در این رابطه صحبت کرده است.

 

استراماچونی گفت: "پس از بررسی کامل و به لطف پیشنهاد باشگاه استقلال برای ارسال پیشنهاد به من و مدیر برنامه ام فدریکو پاستوورلو، از اینکه برای دو فصل آتی هدایت استقلال، باشگاهی مهم و با تاریخچه ای غنی را بر عهده خواهم داشت خوشحالم. من می خواهم از رئیس، مدیر ورزشی و تمام طرفداران این باشگاه که یکی از مهم ترین تیم های آسیا محسوب می شود تشکر کنم."

 

استراماچونی در ادامه گفت: "استقلال به دنبال من بود و علاقه زیادی به جذب من نشان می‌داد. من هر روز بیشتر متوجه می‌شود استقلال چه باشگاه بزرگی است و در آسیا چقدر هوادار دارد. استقلال در فصل گذشته در هر بازی میانگین تماشاچی 55هزار نفر را داشته".

 

استراماچونی در ادامه گفت:" خانواده من هم به ایران خواهند آمد. ایران کشور بزرگی است و فرهنگ غنی‌ای دارد که خوشامدگویی به غریبه و مهمان‌نوازی از اصول آن است".

 

استراماچونی اضافه کرد:" هدایت تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند برای من افتخار بزرگی است. بزرگترین رقابت قاره آسیا که عرب‌ها، چینی و ژاپنی‌ها با سرمایه‌گذاری هنگفت در آن حضور دارند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند".

 

دیدگاه‌ها