کد خبر : 1572963 | 11 آذر 1397 ساعت 14:45 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

چهار گزینه دفاعی بارسا برای انتقالات زمستانی

با ادامه دار شدن مصدومیت زانوی اومتیتی، سران بارسا قصد ورود به انتقالات زمستانی برای جذب یک مدافع جدید دارند.

چهار گزینه دفاعی بارسا برای انتقالات زمستانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر صحبت از جذب بازیکنانی باتجربه و مسنی چون ایوانوویچ و ونسان کمپانی به میان آمده اما طبق ادعای موندودپورتیوو، هدف سران بارسا جذب یک مدافع جوان و آینده دار است.

اومتیتی دو سال پیش و در شرایطی که هنوز نام چندان سرشناسی در دنیای فوتبال نبود، از لیون به بارسلونا پیوست. او البته تجربه بازی در یورو 2016 را در کارنامه داشت اما مصدومیت های گاه و بیگاه او و همچنین فرمالن باعث شده تا بارسلونا به فکر جذب یک مدافع جدید برای زمستان باشد.

 

 

1347432

 

 

 

موندودپورتیوو امروز گزارش داده است که سوای دی لیخت، مدافع آژاکس که جذب او تابستان صورت خواهد گرفت، در فهرست بارسا نام چهار بازیکن جوان به چشم می خورد.

اولی دیگو یورنته، مدافع 25 ساله سوسیداد است که  دو سال پیش با رقم 7 میلیون یورو از رئال مادرید به خدمت گرفته شد و بند فسخ 30 میلیون یورویی دارد. او محصول آکادمی رئال است و اخیرا به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شده است.

 

 

1359669

 

 

خورخه مِره و اونای نونیز، مدافعان تیم زیر 21ساله های اسپانیا که به ترتیب برای کلن آلمان و بیلبائو بازی می کنند نیز دیگر گزینه های بارسا هستند. یورنته و مره مدیر برنامه های مشترک دارند و او رابطه بسیار خوبی هم با بارسلونا دارد. اخیرا یکی از نماینده های بارسا از نزدیک شاهد بازی تیم زیر 21 ساله های اسپانیا برابر دانمارک بود و گزارش مثبتی از مره و نونیز ارائه داد.

 

کریستیانسن، مدافع 22 ساله دانمارکی چلسی نیز گزینه آخر است و البته جذبش دشوارتر از سه بازیکن فوق خواهد بود. چلسی روز گذشته اعلام کرد که کریستیانسن فروشی نیست.

 

دیدگاه‌ها