کد خبر : 1190114 | 17 آذر 1393 ساعت 15:57 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری رئال - لودوگورتس

آنچلوتی(1): رئال دچار بدشانسی شده است

رئال مادرید فردا در سانتیاگو برنابئو و در دیداری تشریفاتی، به مصاف لودوگورتس خواهد رفت.

آنچلوتی(1): رئال دچار بدشانسی شده است
به گزارش "ورزش سه"، این آخرین بازی هر دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهد بود. کارلو آنچلوتی، ساعتی پیش در نشست خبری این بازی شرکت کرد.بخش اول صحبت های کارلتو در زیر می آید :

خشونت های اخیر در ورزشگاه ها

من صلاحیت تصمیم گیری در این مورد را ندارم.با این حال می توانم بگویم که توهین در ورزشگاه ها به مربیان و بازیکنان حریف، خود یک خشونت محسوب می شود.دوست دارم هواداران ما تنها به تشویق رئال در ورزشگاه بپردازند و نه چیز دیگری.

مصدومیت خامس

این هم یک مصدومیت جدید است و هنوز فرصت پیدا نکرده ام بصورت دقیق به آن فکر کنم. ضمن اینکه مشخص نیست که او می تواند ما را در جام جهانی باشگاه ها همراهی کند یا خیر. باید منتظر اعلام نظر پزشکان بمانیم.هرچند که شانس خامس اندک است.

مصدومیت های دامنه دار در رئال

در این زمینه بدشانس هستیم.متاسفانه بازیکنانی مصدوم شده اند که روند خوبی را طی می کردند و بازی های بسیار خوبی از آنها می دیدیم.مودریچ که تا فوریه کنار ما نیست. خدیرا یک هفته دیگر آماده بازی خواهد شد و مصدومیت خامس هم که خیلی جدید است. با این حال، ایارامندی را داریم که  می تواند این خلا را پر کند.

خسه

تمرینات او را به دقت زیر نظر دارم. برای بازی فردا، دقایقی بازی خواهد کرد و به تدریج به شرایط آمادگی خواهد رسید.فکر می کنم از ماه ژانویه، 100 درصد آماده باشد.

ایارامندی

در ابتدای فصل، او مشکل بدنی داشت.اینکه او در مرکز یا جناجین زمین بازی کند خیلی فرقی نمی کند. برای یک هافبک دفاعی، وظایف تعریف شده است.از ایارا توقع دارم بیشتر در کارهای دفاعی شرکت کند تا بازی هجومی.

دیدگاه‌ها