کد خبر : 1036771 | 25 بهمن 1392 ساعت 11:39 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالرحیم خرمزی سرمربی الوند همدان شد

مدیر رسانه‌ای تیم الوند همدان گفت: بعد از مطرح شدن گزینه‌های مختلف سرانجام کادر مدیریتی باشگاه با عبدالرحیم خرمزی به توافق رسیده و وی سرمربی الوندی‌ها لقب گرفت.

عبدالرحیم خرمزی سرمربی الوند همدان شد
علیرضا صفی‌زاده اظهار داشت: بعد از جدایی پر حاشیه رضا طلایی‌منش از تیم الوند با گزینه‌های زیادی برای هدایت الوند مذاکره شد که هر یک بنا به دلایلی نتوانست این بار و مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرید.
به گزارش فارس، وی افزود: کادر مدیریتی باشگاه به خصوص بهرام یدی مالک و مدیرعامل الوند سعی داشت تا با اعتماد به کادر مربیان چند بازی را پشت سر گذاشته و با خیال آسوده برای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه تصمیم‌گیری کند.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: در پروسه انتخاب سرمربی الوند با وجود شیطنت‌های زیادی که از سوی برخی صورت گرفته و هجمه‌های که دلالان عرصه فوتبال به باشگاه آورده بودند با تدبیر مدیریتی به گزینه نهایی رسیدیم.
وی ابراز داشت: در این انتخاب گزینه‌های زیادی مثل جواد زرینچه، بیژن ذوالفقارنسب، سیدهادی طباطبایی و رسول خطیبی مطرح شد که هر کدام به دلایل مختلف نتوانستند در همدان حضور پیدا کنند.
صفی‌زاده با بیان اینکه خرمزی از مربیان با تجربه و کار بلد لیگ دسته یک محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: خرمزی سابقه مربیگری در تیم‌های دست اولی ایرانجوان بوشهر و شهرداری بندرعباس را در کارنامه دارد و با اطلاعات خوبی از تیم الوند با این تیم به توافق رسیده است.
وی ادامه داد: راه بابی تیم ایرانجوان به مرحله پلی‌آف در زمان سرمربیگری خرمزی اتفاق افتاده و حضور وی قطعاً تأثیرات خوبی برای تیم الوند در چند بازی باقی مانده لیگ دسته یک خواهد داشت.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به وضعیت تیم الوند قبل از سفر به مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده تیم الوند ظهر جمعه با پرواز مستقیم از همدان به مشهد سفر خواهد کرد و در هتل میثاق مشهد اسکان می‌یابد.
وی یادآور شد: خرمزی در بازی فردا برابر پدیده مشهد بر روی نیمکت تیمش حضور نخواهد داشت و مسئولیت فنی بر عهده مربیان همدانی و با مشورت وی انجام می‌گیرد.
بنا بر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان قضاوت مسابقه بین پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان را احمد صالحی (داور وسط)، بهرام حسینی‌نقوی و فرهاد خوشنواز (کمک داور) و رضا عادل (داور چهارم) بر عهده دارند و ناظر بر کار تیم داوری را رامین عرفانیان انجام می‌دهد.
تا قبل از این مسابقه و پایان هفته 19 جام آزادگان تیم فوتبال الوند همدان با کسب 16 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و در مقابل تیم پدیده شاندیز مشهد با کسب 29 امتیاز صدرنشین این گروه و یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر است.
در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال ایران روز شنبه 26 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تیم‌های پدیده شاندیز مشهد و الوند همدان به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها