کد خبر : 1600464 | 04 فروردين 1398 ساعت 11:18 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: استفاده از کین و زانیولو، ریسک نبود

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پس از پیروزی 2-0 مقابل فنلاند، عملکرد بازیکنان جوان تیمش را تحسین کرد.

مانچینی: استفاده از کین و زانیولو، ریسک نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در اولین دیدارش در مقدماتی یورو 2020، میزبان فنلاند بود و در نهایت با گل های نیکولو بارلا و مویس کین به پیروزی رسید. مانچینی تایید کرد که تیمش در نیمه اول اشتباهاتی داشت اما معتقد است که می توانستند در نیمه دوم گل های بیشتری بزنند.

او به رای اسپورت گفت:" بازی آسانی نبود زیرا فنلاند از همان ابتدا با 5 مدافع مقابل دروازه قرار گرفته بود، بنابراین عبور از آنها دشوار بود.

ما در دقایق ابتدایی چند اشتباه داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت های گلزنی بسیار بیشتری ایجاد کردیم."

 

 

1392567

 

چیرو ایموبیله در این دیدار برای دهمین بازی پیاپی نتوانست برای ایتالیا گلزنی کند اما پاس گل دوم را برای مویس کین فراهم کرد. مانچینی در این مورد گفت:" وقتی یک مهاجم به دنبال گل زدن باشد، این اتفاق خواهد افتاد. شرایط برای ایموبیله آسان نبود زیرا همیشه 6-5 بازیکن اطراف او بودند. ما باید بازی را بیشتر گسترش می دادیم که فضای بیشتری ایجاد می کردیم.

کین بازیکن باکیفیتی است، پتانسیل بالایی دارد و همه چیز به خودش بستگی دارد. دیدن استعداد کین و زانیولو سخت نیست، بنابراین بازی دادن به آنها ریسک نبود.

ما کار زیادی برای انجام دادن داریم و طبیعی است که بعد از 5 ماه، اشتباهاتی داشته باشیم. ما باید به کار ادامه بدهیم و بدانیم که هر بازی دشوار است."

تیم ملی ایتالیا در بازی بعدی اش، سه شنبه شب در لیختن اشتاین در دیدار دوستانه مقابل پاناما قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها