کد خبر : 1607089 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 19:25 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشرفت تیم در بازی مقابل گل گهر مشخص بود؛

فریسات: به خاطر چند پنالتی اشتباه سقوط کردیم

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر، تصمیمات داوران در چند بازی را از عوامل اصلی سقوط این تیم به لیگ دو عنوان کرد.

فریسات: به خاطر چند پنالتی اشتباه سقوط کردیم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته یک در برگزار شد و قبل از رسیدن هفته پایانی این مسابقات، تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر و تیم سقوط کننده به لیگ دو مشخص شد. با توجه به نتایج دیروز، تیم شهرداری ماهشهر با 22 امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند و به لیگ پایین تر رفت.

 

عزیز فریسات، سرمربی خوزستانی که در هفته های پایانی لیگ هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود، درباره سقوط تیمش گفت: من به مدت 6 بازی در تیم بودم که با توجه به قرعه، 3 تا از این بازی ها خیلی سخت بود. دیروز هم که با تیم اول لیگ بازی داشتیم و خیلی خوب کار کردیم. به صورت اتفاقی در وقت تلف شده گل خوردیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

فریسات که اشتباهات داوری را کاملا در سقوط تیم شهرداری ماهشهر اثرگذار می دانست، در این رابطه اظهار داشت: در شهر رفسنجان مقابل تیم مس رفسنجان یک هیچ جلو بودیم تا اینکه دقیقه 94 یک گل از روی نقطه پنالتی خوردیم. این پنالتی اشتباه گرفته شد و حتی در برنامه های کارشناسی هم این را گفتند.

 

همچنین در دیدار با شهرداری تبریز 3-2 تا دقیقه 90 جلو بودیم و باز هم یک پنالتی خوردیم که به اشتباه اعلام شد در حالی که خطا روی بازیکن ما بود. این را هم کارشناسان تایید کردند. در بازی بادران هم همین اتفاق برای ما افتاد و گل پنالتی خوردیم. سه، چهار پنالتی برای حریفان ما گرفته اند که اشتباه هم بود. شاید اگر یکی از این توپ ها را داور پنالتی نمی گرفت، ما در لیگ می ماندیم چون فاصله زیادی تا بقا نداشتیم.

 

او درباره کار در تیم شهرداری ماهشهر گفت: شرایط سختی بود از همان روزی که تیم را گرفتیم. وقتی آنجا رفتیم، امکان اضافه کردن حتی یک بازیکن هم نبود. کمبودهایی بود و تیم بد بسته شده بود. ولی فکر می کنم که باز هم نسبت به روزهای قبلش، می توانستیم حداقل دو سه بازی را ببریم. به عنوان مثال، دیروز تیم کاملا درست شده بود. تیمی که در خود ماهشهر 3 گل از گل گهر خورده بود، در سیرجان اصلا فرصتی به این حریف نداد و ما حتی روی ضدحمله موقعیت های خوب گلزنی داشتیم. در نیمه دوم هم خوب بودیم ولی در دقیقه 95 گل خوردیم. اصلا نمی دانم که چرا 6 دقیقه وقت تلف شده گرفت.

 

دیدگاه‌ها