کد خبر : 1605030 | 26 فروردين 1398 ساعت 15:50 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مدیر اینتر به معاوضه ایکاردی با دیبالا

در روزهای اخیر شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر تمایل اینتر و یوونتوس برای تبادل مائورو ایکاردی و پائولو دیبالا.

پاسخ مدیر اینتر به معاوضه ایکاردی با دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی که تا 2021 با اینتر قرارداد دارد، همچنان روی تصمیم خود برای عدم تمدید مانده و به جدایی در پایان فصل فکر می کند.

گفته می شود که تصمیم او قطعی است و باید منتظر دیدن او با پیراهن تیمی دیگر در فصل آینده باشیم. ارتباط بین او و اینتر از دو ماه پیش به تیرگی گرائید و باشگاه پس از اصرار او به عدم تمدید و مصاحبه های تند همسرش، تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی را از او بگیرد و این باعث قهر و دوری ایکاردی برای هفته های متوالی شد. 

از یوونتوس و ناپولی به عنوان مقصد احتمالی ستاره آرژانتینی نام برده می شود.

 

 

1393708

 

 

به په ماروتا، مدیر اجرایی اینتر که سابقه سال ها فعالیت در یووه را دارد، در واکنش به شایعه معاوضه ایکاردی با پائولو دیبالا گفت:« پیش بینی در مورد آینده ایکاردی دشوار است. او با ما دو سال و نیم دیگر قرارداد دارد و در مذاکره برای تمدید نیز هستیم. مائورو یکی از بهترین بازیکنان باشگاه است. هر اتفاقی اگر قرار است بیفتد، در زمان خودش صحبت خواهیم کرد و الان وقت مناسبی برای صحبت در مورد این مسائل نیست. اهداف باشگاه مهم هستند و در عین حال علاقه و تمایل خود بازیکن نیز اهمیت دارد.

معاوضه با دیبالا؟ پائولو بازیکنی فوق العاده و همچنان در حال تجربه اندوزی است. هم ایکاردی و هم دیبالا کاملا حرفه ای هستند. هر دو می توانند در سال های پیش رو پیشرفت کرده و بهتر شوند.»

 

 

1380299

 

دیدگاه‌ها