کد خبر : 1604484 | 24 فروردين 1398 ساعت 14:34 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

بایرامی: بین عشق و شرافت سرگردان شدم

باور نتیجه رقم خورده برایم سخت بود و حتی فکر کردن به اینکه تراکتور با گلی های من از قهرمانی بماند سخت بود.

بایرامی: بین عشق و شرافت سرگردان شدم

به گزارش ورزش سه، مهرداد بایرامی  فوروارد اردبیلی تیم سپیدرود رشت در پیروزی دیروز تیم اش مقابل تراکتور نقش تعیین کننده ای داشت و هر چه فروزان سوتی داد این بازیکن به گل تبدیل کرد تا چهره روز باشد. بازیکنی که در این فصل مقابل دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی پرسپولیس و تراکتور ستاره بود و مقابل دو تیم سه گل زد و یک پنالتی گرفت. بایرامی بعد از گل اول خود در دقیقه دوم بازی خوشحالی نکرد ولی در گل دوم خود خوشحالی کرد که در مورد این دیدار و حواشی زیاد آن گفتگویی با خبرنگار ورزش سه در تبریز داشته است که در ادامه می خوانید.

 

حیف این تیم با این هواداران و مالک اش

 

من این دیدار را یکی از سخت ترین بازی‌های فصل میدیدم و اینکه بتوانم در این دیدار دو گل بزنم در باورم هم جایی نداشت ولی این اتفاق افتاد و از گلزنی خود خوشحالم ولی دلم برای همشهریانم، هواداران تیم و هزینه های مالک اش سوخت. به خدا انصاف نیست در تیم بزرگ چنین اشتباهاتی رخ دهد.

 

 

بین عشق و شرافت سرگردان شدم

 

من اردبیلی هستم و  شرافت خود را به هیچ چیزی نمیفروشم. من در این دیدار برای پیروزی تیمم از هیچ تلاشی دریغ نکردم ولی با این حال دلم برای تراکتور هم سوخت و باورش برایم سخت بود که تراکتور با گل های من از کورس قهرمانی عقب بیفتد و دقیقا بین عشق و شرافت سرگردان شده بودم.

 

وظیفه ام بود شادی نکنم و شادی نکردم

 

من از  گل دقیقه دوم شوکه شدم، واقعا انتظار چنین اشتباهی از فروزان را نداشتم و وظیفه من این بود که بهترین استفاده را از پاس عالی بکنم و در زاویه ای بسته شوت زدم و گل شد ولی به خاطر عرقی که به تراکتور و زبان مادری دارم شادی نکردم ولی این علاقه قلبی موجب نشد شرافت را زیر پا بگذارم و کم کاری کنم . ما حلال و حرام خیلی خوب سرمان می شود و قطعا هواداران تراکتوری هم انتظار کم کاری از من نداشتند.

 

چند نفر از اول بازی فحش می‌دادند

 

بعضی ها مریض هستند و صرفا برای فحاشی به استادیوم می روند. فرقی هم نمی کند مال کدام شهر و تیم باشند و همه جا پیدا می شوند. در این دیدار چند نفر در ردیف اول سکو نشسته بودند و از همان ابتدای بازی و حتی در زمان گرم کردن به من فحاشی می کردند. من با قطعیت می گویم که هواداران تراکتور نبودند ولی در بین آنها برای جو دادن حضور داشتند. بعد از گل اول که شادی نکردم آنها فحاشی را زیادتر کردند تا در گل دوم به سمت آنها بروم و جوابشان را بدهم. اگر قصد خوشحالی داشتم در گل اول نیز شادی می‌کردم و یا در همان گل دوم از جلو دروازه شادی می‌کردم ولی دیدید که به طرف آن نفرات رفتم و فقط مقابل آنها ایستادم و جوابشان را دادم.

 

سپیدرود در لیگ میماند

 

ما در این فصل تغییرات و بالا و پائین زیادی داشتیم و بحران های بزرگی را پشت سر گذاشتیم ولی این قول را به هواداران سپیدرود می دهم که در لیگ برتر بمانیم. قطعا با آمدن آقای دست نشان شوکی که به تیم وارد شده است تیم را در لیگ برتر ماندگار خواهد کرد. از همین حالا مسئولان بایستی به فکر بستن تیمی مقتدر برای فصل آتی باشند تا با حمایت هواداران برای سهمیه آسیا وارد مسابقات شود.

 

تیم های مثل سپیدرود باید در اوج باشند

 

ما تیم های زیادی در فوتبال ایران داریم ولی تیم های همچون تراکتور، ماشین ، سپیدرود و چند تیم دیگر  تاریخ و ریشه فوتبال ایران هستند و اینها با بودن در اوج فوتبال هیجان و شور و حال را به جامعه تزریق می کنند وگرنه تیمی با سکو های خالی در لیگ برتر چه فرقی به حال مردم دارد.

دیدگاه‌ها