کد خبر : 1552559 | 18 شهریور 1397 ساعت 18:33 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

گالا به دنبال تسویه حساب در لیگ قهرمانان

فاتح تریم: می خواهم در اروپا همه را ببریم!

قهرمان لیگ ترکیه با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند و حالا آن ها می خواهند از لیگ قهرمانان اروپا برای رفع بحران مالی استفاده کنند.

فاتح تریم: می خواهم در اروپا همه را ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به یوفا در این سال ها با قوانین سفت و سخت تلاش کرده تا باشگاه ها را منضبط کند و  فیرپلی را در هر لیگ به وجود بیاورد. یکی از بحرانی ترین لیگ ها، سوپرلیگ ترکیه است که اکثر باشگاه ها در آن دچار مشکلات مالی هستند؛ از جمله مدافع عنوان قهرمانی گالاتاسارای.

 

گالا در این فصل لیگ قهرمانان با تیم های پورتو، لوکوموتیو مسکو و شالکه 04 هم گروه است و خیلی ها در ترکیه این گروه را بسیار آسان عنوان می کنند و انتظار صعود نماینده کشورشان را دارند. فاتح در این باره می گوید: گروه ما آسان نیست بلکه متعادل است. من می خواهم تیمم همیشه برنده باشد.

 

گفته می شود یکی از اهداف باشگاه گالاتاسارای در این فصل لیگ قهرمانان کسب حداکثر پیروزی و امتیاز است تا باتوجه به این ها، درآمد هنگفتی کسب کرده و از بحران مالی خارج شوند. یوفا برای هرپیروزی 2.7 میلیون یورو و برای صعود از گروه 9.5 میلیون یورو پاداش می دهد به عبارتی اگر گالاتاسارای با 4 پیروزی راهی مرحله بعدی شود حداقل 20 میلیون یورو درآمدزایی خواهد کرد.

 

فاتح تریم سرمربی این تیم در این باره اظهار داشت: اهل حساب و کتاب نیستم و هیچ وقت فوتبال را اینطور ندیده ام. بنابراین بگذارید فقط امتیاز کسب کنیم، ببریم و ببریم و ببریم...

دیدگاه‌ها