کد خبر : 1565367 | 10 آبان 1397 ساعت 13:14 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

شادی تیفوسی های داماش در زمین بنیان دیزل (عکس)

داماش شهر باران از تیم های محبوب فوتبال کشور بحساب می آید. با وجود اینکه این تیم سال های سال از لیگ برتر و حتی لیگ یک به دور است اما باز هم طرفدار دارد. حتی در بازی های خارج از خانه.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی داور در سوت خود به علامت پایان بازی داماش در برابر ماشین سازی دمید یکی دو تماشاگر تیفوسی داماش همانند جیمی جامپ وارد زمین شدند تا با در آغوش گرفتن بازیکنان داماش شادی برد و صعود به دور مرحله نیمه نهایی جام حذفی را با هم تقسیم کنند. 


حضور در جمع چهار تیم برتر بازی های حذفی این قدر کار بزرگی است که چنین شادی هایی را از سوی تماشاگران داماش شاهد باشیم. البته در این بین مشخص نبود جیمی جامپ ها چطور در هوای نسبتا سرد تبریز پیراهن به تن نداشتند! شاید این به خاطر گرمای صعود بود. 


جالب اینکه داماش توسط سیامک فراهانی هدایت می شود. مربی ای که سال های سال در قلب خط میانی این تیم به میدان می رفت و بیشتر از حضور پرتعداد او در ترکیب تیم بازی های متعصبانه اش را به یاد داریم. پیروزی داماش در این مرحله از بازی ها و هم چنین صدرنشینی این تیم در لیگ 2 نوید بازگشت این تیم دوست داشتنی به روزهای خوب را می دهد. البته ایجاد بودجه تعریف شده برای داماش می تواند به بازگشت این تیم به لیگ برتر هم منجر شود. چرا که فوتبال رشت پتانسیل و لیاقت حضور در لیگ برتر و حتی خودنمایی در این بازی ها را دارد اما همان طور که اشاره شد کمبود بودجه همواره مانع از رویاپردازی داماش شده است.

 

1350311

 

1350312

 

1350313

 

1350314

دیدگاه‌ها