کد خبر : 1563856 | 04 آبان 1397 ساعت 11:30 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

دربی زرد و آبی عربستان را الهلال برد

شب گذشته تیم الهلال عربستان موفق شد با نتیجه ۳-۱ الاتحاد عربستان را شکست دهد.

دربی زرد و آبی عربستان را الهلال برد

به گزارش ورزش سه، دیدار این دو تیم آبی پوش و زردپوش همواره از جذابیت بالایی نزد هواداران برخوردار است. الهلال این روزها شرایط خوبی را در لیگ عربستان دارد؛ اما الاتحاد در قعر جدول است و هواداران این تیم شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند.فارغ از شرایط جدول، دوئل تیم‌های ریاض و جده همواره جذابیت‌های خاص خود را داشته است؛ دقیقا مثل بازی تیم‌های تهران و اصفهان در لیگ برتر خلیج فارس.

 

یک روز پس از بازی الهلال و الاتحاد در پایتخت عربستان، تیم‌های استقلال و سپاهان در پایتخت ایران به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار به مراتب از بازی سعودی‌ها حساس‌تر خواهد بود؛ چرا که دو تیم در جدول نیز به هم نزدیک هستند و برای قهرمانی جدال می‌کنند.

 

الهلال دوئل آبی‌ها و زردها را با نتیجه ۳-۱ به نفع خود خاتمه داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم الهلال در ابتدا با ضربه محمد کانو به گل رسید؛ اما ۱۰ دقیقه بعد، پشیچ گل تساوی را زد. در ادام،ه دو خارجی الهلال، یعنی کارلوس ادواردو و گومیس موفق شدند دو بار دروازه الاتحاد را فتح کنند و این تیم را به ششمین پیروزی در ششمین بازی فصل برسانند.

 

اکنون استقلالی‌ها امیدوارند با الهام از الهلال، بتوانند سپاهان را در تهران ببرند و گام بلندی برای صعود به رده بالای جدول بردارند.

دیدگاه‌ها