کد خبر : 1384652 | 14 دی 1395 ساعت 12:57 | 99.3K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی به کار خودش برسد

برانکو: کدام توهین؟ کدام تشویش؟

سرمربی پرسپولیس که اظهاراتش در روز گذشته با واکنش سازمان لیگ و احضارش به کمیته انضباطی همراه شد بار دیگر نسبت به آن واکنش نشان داد.

برانکو: کدام توهین؟ کدام تشویش؟

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در جریان تمرین امروز تیمش بار دیگر روبروی اصحاب رسانه قرار گرفت و نسبت به احضارش به کمیته انضباطی و همچنین صحبت‌های امیر عابدینی واکنش نشان داد. 


سرمربی کروات سرخپوشان در خصوص صحبت‌هایش درباره بازی با سوریه که با واکنش همراه شده بود گفت: ما مربیان هم نتیجه را نگاه می‌کنیم هم نوع بازی را. در بازی باخت هایی دارید که مستحق باخت هستید چون حریف بهتر است. ما به ذوب‌آهن باختیم، اما استحقاق نداشتیم و به خاطر همین فوتبال بازی جذابی است و گارانتی برای نتیجه ندارید. من هر چیزی را که فهمیده بودم و گفتم و فکر می‌کنم درست است، هیچگاه تردیدی برای حمایت از تیم ملی نداشتیم و آرزوی ما نتیجه خوب برای این تیم بوده است. همیشه هم بازیکنان خود را هرچند مصدوم بودند در اختیار تیم ملی گذاشتیم و مشکلی نمی‌بینم. اگر حرفی می‌زنم فقط به دنبال منافع باشگاهم هستم.


برانکو در خصوص صحبت‌های امیر عابدینی که گفته بود او باید ابتدا در خصوص جدایی ساسان انصاری پاسخ دهد گفت: من جدایی انصاری را روز گذشته توضیح دادم، عابدینی برود و به کار خودش برسد که خیلی هم بد کار کرده است.


وی در مورد اعتراضش به برنامه سازمان لیگ که با واکنش آنها مبنی بر موافقت باشگاه پرسپولیس در رابطه با برنامه اعلام شده، گفت: همان موقع گفتم موافق نیستم، اگر آنها برنامه را یک ماه پیش تهیه کرده بودند پس چرا ما را دعوت کردند؟ 


برانکو در واکنش به این سوال که گفته می‌شود او از قبل برنامه تیم ملی را می‌دانسته و می‌خواهد انتقام بگیرد، گفت: بحث انتقام نیست، کدام انتقام؟ من صبر کردم برنامه تیم ملی رسماً اعلام شود، پیش از آن حرفش را شنیده بودم اما مطمئن نبودم که اردو برگزار می‌شود یا خیر به همین دلیل آن موقع واکنشی نشان ندادم و بعد از رفتن به دبی نظرم را گفتم، اگر آن زمان حرفی می‌زدم مقصر می‌شدم.


او در خصوص احضارش به کمیته انضباطی نیز گفت: برای چه مرا خواسته‌اند؟ چه حرف اشتباهی زده‌ام یا به چه کسی توهین کرده‌ام؟ اما معلوم است که می‌روم و ببینم چه موضوعی در میان است. صحبت‌های من چه تشویشی ایجاد کرد؟ فقط نظرم را اعلام کردم.

دیدگاه‌ها