کد خبر : 1553638 | 23 شهریور 1397 ساعت 11:53 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

خطر جریمه و کسر امتیاز برای اورتون

تحقیق و بررسی لیگ برتر در مورد تلاش اورتون برای جذب مارکو سیلوا، سرمربی فعلی این تیم و سابق واتفورد ممکن است با کسر امتیاز برای این تیم همراه شود.

خطر جریمه و کسر امتیاز برای اورتون

به گزارش "ورزش سه"، تحقیقات در مورد دوره ای آغاز شده که مارکو سیلوا هدایت تیم واتفورد را برعهده داشت. سرمربی پرتغالی اولین گزینه باشگاه برای جانشینی رونالد کومان بود، پیش از آنکه سم آلاردایس هدایت تیم را تا پایان فصل برعهده بگیرد. واتفورد حتی پیشنهاد 12 میلیونی اورتون برای به خدمت گرفتن سیلوا را را رد کرد.

 

1336066

 

 

طبق این بازرسی، افراد رده بالا باشگاه اورتون از جمله فرهاد مشیری، مالک و دیگر اعضای هیئت مدیره، باید سابقه تماس‌ها و پیام‌هایشان را در اختیار دادستان قرار دهند تا شرایط به شکل دقیق تری بررسی شود. واتفورد نیز اعلام کرده که آنها قصد دارند با این بازرسی، اورتون را جریمه کنند و معتقدند تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن مارکوس سیلوا، روی نتایج فصل گذشته واتفورد اثیر گذار بوده است.

 

سیلوا پس از کسب 1 پیروزی در 11 بازی، در ژانویه از هدایت واتفورد اخراج شد و طبق ادعای واتفورد، تلاش غیرقانونی اورتون برای جذب او روی این تصمیم تاثیر بسیاری داشته است. لیگ برتر تلاش کرد که این موضوع را حل کند و با پرداخت جریمه اورتون به واتفورد، پرونده بسته شود ولی هنوز توافقی صورت نگرفته است.

 

ملاقاتی در ماه آوریل بین دو باشگاه صورت گرفت تا اختلافات کنار گذاشته شود. ملاقات دوم، پس از انتخاب مارکو سیلوا به عنوان سرمربی اورتون در ماه ژوئیه صورت گرفت. در ملاقات ماه آوریل، اورتون به باشگاه واتفورد حتم داده بود که در تابستان به دنبال جذب سیلوا نخواهند بود ولی در نهایت سرمربی پرتغالی با قراردادی سه ساله روی نیمکت اورتون نشست.

محتمل ترین احتمال در بین محکومیت‌ها، این است که اورتون محکوم شناخته شده و حتی از آنها امتیاز کسر شود.

دیدگاه‌ها