کد خبر : 1612598 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 16:53 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

ریسک خطرناک جواب نداد؛ آمار عجیب زیدان در رئال

10 هفته پیش بود که زیدان در اقدامی غیرمنتظره، هدایت رئال را برعهده گرفت تا شرایط اسف بار تیم را سر و سامان دهد.

ریسک خطرناک جواب نداد؛ آمار عجیب زیدان در رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، پس از شکست از آژاکس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف غیرمنتظره از این رقابت ها، سران رئال نسبت به ادامه کار سانتی سولاری دچار تردید شدند و حتی برتری در زمین وایادولید هم چاره ساز نشد تا مرد آرژانتینی جای خود را به زیدان بدهد.

زیزو با درخواست مستقیم فلورنتینو پرز به رئال برگشت؛ در حالی که در انتهای فصل گذشته استعفا کرده بود و کمتر کسی تصور می کرد که او بار دیگر هدایت رئال را برعهده بگیرد.

 

 

1407114

 

 

زیزو در اولین نشست خبری خود تاکید کرد که هدف اول او، کسب یازده پیروزی از یازده بازی باقیمانده در لالیگاست؛ تا با قدرت، قدم به فصل بعد بگذارند اما دقایقی پیش، فصل با شکست خانگی 0-2 از بتیس به اتمام رسید؛ در حالی که رئال با زیدان در یازده بازی اخیر، 5 برد، 4 باخت و دو تساوی کسب کرد.

17 امتیاز از 33 امتیاز ممکن که ثابت می کند ریسک زیدان در کوتاه مدت جواب نداده و او در احیای تیم نیمه جان رئال، یک ناکام تمام عیار بوده است.

 

رئال پایانی غم انگیز در این فصل داشت و از حالا باید به فصل بعد و بازگشت به روزهای اوج فکر کند؛ در حالی که زیدان کارش را از صفر شروع نخواهد کرد و خاطره پایان تلخ این فصل با حضور او روی نیمکت مربیگری، در خاطر هواداران رئال باقی خواهد ماند. زیزو کار سختی برای پاک کردن این روزها پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها