کد خبر : 1612920 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 23:57 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

فریرا: دروازه‌بان پرسپولیس فوق العاده است

سرمربی السد به تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند در نشست خبری پرداخت.

فریرا: دروازه‌بان پرسپولیس فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، اسوالدو فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر پرسپولیس با انتقاد از مکان برگزاری نشست خبری، اظهار کرد: پیش از هر چیز برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم هم به خاطر عملکردشان با اینکه روزه بودند تبریک می‌گویم. وقتی یک بازی را می‌بازید، توضیح دادنش سخت است. ما از ابتدا تا انتها فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. پرسپولیس صاحب یک دروازه بان فوق العاده است. سال قبل را یادتان هست که او با یک واکنش عالی پرسپولیس را به فینال برد. آن ها در این بازی از فرصت‌های خود استفاده می کردند. این فصل برای السد خیلی سخت بود. ما ۳ روز پیش بازی کردیم و فرصتی برای آماده سازی برای این بازی نداشتیم. من امیدوارم در گروه اول شویم.

 

او افزود: ما در تمام طول مرحله مقدماتی، بازی های خوبی انجام دادیم. گل اول بازی روی یک ضربه عالی از ترابی به ثمر رسید. من از شکست خوشحال نیستم اما از عملکرد بازیکنانم در این فصل راضی هستم.

 

او خطاب به یک خبرنگار قطری گفت: من خوشحال نیستم چون بازی را باختیم. اما عصبانی نیستم چون عملکرد خوبی داشتیم. این دو احساس متفاوت است. فرصت گلزنی داشتیم. ناراحتم اما عصبانی نیستم. اگر بازی بدی انجام بدهیم و ببازیم هم ناراحت می شوم و هم عصبانی.

 

فریرا در مورد ژاوی هم اظهار کرد: او یکی از بهترین بازیکنان دنیا هم در سطح باشگاهی و هم در سطح ملی است. مهم تر از عناوینی که به دست آورده است، شخصیت او است. او الگوی خوبی برای بازیکنان جوان است. او از سال آینده به عنوان مربی مشغول به کار می شود و من امیدوارم او مانند دوران بازیگری‌اش در مربی گری هم موفق باشد.

 

سرمربی السد درباره هواداران السد هم بیان کرد: از آن‌ها تشکر می کنم. امیدوارم در آینده تماشاگران به ورزشگاه بیایند و آنجا را پر بکنند. زمانی که من به السد آمدم ورزشگاه خالی بود اما در روزهای پایانی حضور من در تیم السد، هوادارانی را می دیدیم که به  ورزشگاه می آمدند. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

 

فریرا در مورد مصاف های تیمش با پرسپولیس هم، گفت: این فوتبال است. ما ۱۰ امتیاز داریم ولی آن ها الان شانسی برای صعود ندارند. سال قبل آن ها ما را بردند و به فینال صعود کردند. من بازی های این فصل را ندیدم و نمی توانم در مورد صعود نکردنشان توضیح بدهم. پرسپولیس شایستگی‌اش بیشتر از این است. من به تیم پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ ایران تبریک می گویم.

دیدگاه‌ها