کد خبر : 1613488 | 02 خرداد 1398 ساعت 23:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل نتایج ضعیف در نیم‌فصل دوم؛

قرارداد لیکنز با تراکتورسازی فسخ شد

سرمربی سرشناس تراکتورسازی قراردادش با این باشگاه را به صورت توافقی فسخ کرد.

قرارداد لیکنز با تراکتورسازی فسخ شد

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در نیم‌فصل اول با هفت پیروزی، پنج تساوی و سه شکست در رده چهارم جدول قرار گرفت ولی مسؤولان این باشگاه تصمیم به تغییر سرمربی در دور برگشت گرفتند و لیکنز را به‌عنوان جانشین تقوی انتخاب کردند.

 

تراکتور لیگ هجدهم را با جان توشاک آغاز کرد ولی برکناری او به دلیل نتایج ضعیف موجب شد تا محمد تقوی به صورت موقت هدایت این تیم را تا پایان دور رفت برعهده بگیرد؛ در نقل و انتقالات نیم‌فصل ژرژ لیکنز 69 ساله که سابقه هدایت تیم ملی بلژیک را در کارنامه داشته، به‌عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی انتخاب شد که او نیز نتوانست انتظارات مسؤولان این تیم را برآورده کند.

 

لیکنز همانند نتایج نیم‌فصل اول تراکتورسازی، در دور برگشت هم هفت پیروزی، پنج تساوی و سه باخت داشت که این نتایج موجب قرار گرفتن این تیم در رده پنجم جدول و از دست رفتن سهمیه آسیایی تراکتورسازان شد.

 

نتایج نه چندان خوب تراکتورسازی با لیکنز موجب شد تا او به پایان کارش با این تیم برسد و امشب مسؤولان باشگاه تراکتور در توافق دو طرفه با این مربی، قراردادش را فسخ کردند.

 

قرارداد لیکنز با تراکتورسازی در حالی به مدت سه فصل امضا شد که یکی از بندهای قرارداد این سرمربی بررسی عملکرد وی پس از هر نیم‌فصل بود که در صورت عدم نتیج‌ گیری باشگاه می‌تواند قرارداد وی را فسخ کند.

 

پس از پایان لیگ برتر،‌ هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تشکیل جلسه داده و عملکرد فنی لیکنز را مورد نقد و بررسی قرار داد و با توجه به کسب نتایج ضعیف و همچنین مطالبه هواداران در نهایت مقرر شد قرارداد این مربی بلژیکی فسخ شود.

دیدگاه‌ها