کد خبر : 1613246 | 01 خرداد 1398 ساعت 13:31 | 853 بازدید | 0 دیدگاه

برای انتخاب تیم عجله ندارم

فراز امامعلی: امسال بهترین تصمیم را می گیرم

مهاجم جوان پیکان فصل خوبی را سپری کرد و تقریبا در هر دو نیم فصل با دو مربی متفاوت یکی از بازیکنان اصلی تیمش بود.

فراز امامعلی: امسال بهترین تصمیم را می گیرم

به گزارش" ورزش سه" فراز امامعلی مهاجم جوان پیکان این فصل را در پست وینگر بازی کرد اما یکی از بهترین های تیمش در فصلی بود که نتایج خوبی به دست نیامد. او درباره شرایط این فصل و آینده اش گفت:« فصل قبل هرچه بود با همه سختی هایش تمام شد. من نگاهم به آینده است.»


او درباره برنامه آینده اش گفت:« برای فصل بعد هنوز تصمیمی نگرفتم. راستش را بخواهید پارسال خیلی زود تصمیم گرفتم اما امسال تصمیم دارم که کمی با صبر و حوصله انتخاب کنم.» او افزود:« پارسال دو سه پیشنهاد خوب داشتم ، امسال هم پیشنهاد دارم و سعی می کنم کمی با حوصله بیشتری تصمیم بگیرم.» او در باره پیشنهادهای سال گذشته اش هم گفت:« پارسال آقای نمازی برای ذوب و آقای پورموسوی برای فولاد من را می خواستند اما من ترجیح دادم در تیم خودم پیکان حتی با قرارداد کمتر بمانم.»


امامعلی در پاسخ به اینکه عجله نکردنش ربطی به فرار از فصل بدنسازی دارد گفت:« نه اتفاقا من همیشه فصل بدنسازی را دوست دارم و از زیر آن در نمی روم.» او در این باره که آیا دنبال چالش جدیدی هم هست گفت:« نه اتفاقا در زندگی خیلی تنوع طلب نیستم و امسال هم ابتدا منتظر پیکانی ها می مانم اما در نهایت سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.»

دیدگاه‌ها