کد خبر : 1583966 | 25 دی 1397 ساعت 10:05 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

وولوز به خاطر اخراج مدافعش از داور شاکی نیست

ویلی بولی، مدافع وولوز در جریان دیدار دیروز این تیم مقابل منچسترسیتی، با تکل خشن روی برناردو سیلوا در همان نیمه اول اخراج شد ولی ولوز این اخراج را درست می‌داند و از داور شاکی نیست.

وولوز به خاطر اخراج مدافعش از داور شاکی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-0 ولورهمپتون مقابل منچسترسیتی که در ورزشگاه خانگی سیتی اتفاق افتاد، هواداران لیورپول به دلیل اخراج ویلی بولی، مدافع ولورهمپتون در نیمه اول، از داور این بازی عصبانی هستند و اخراج او را عامل اصلی پیروزی سیتی می‌دانند و معتقدند داور این پیروزی را به رقیب اصلی‌شان هدیه کرده است. اما نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی ولوز معتقد است بولی شایسته اخراج بوده و تصمیم داور برای نشان دادن کارت قرمز به او درست بوده است.

 

دیروز در ورزشگاه اتحاد، گابریل ژسوس با گل خود میزبان را از حریف پیش انداخته بود که بولی در دقیقه 19 با تکل خشنی که روی پای برناردو سیلوا رفت، با کارت قرمز مستقیم داور بازی، کریگ پاوسون روبرو شده و از بازی اخراج شد.

 

1372910

 

ابتدا به نظر می‌رسید بولی با تکل پرقدرتش توپ را از پاهای سیلوا درآورده است ولی در ادامه حرکت، استوک‌های کفش او به ساق پای سیوا اصابت کرد تا داور در سوت خود دمیده و او را به دلیل بازی بیش از حد خطرناک از زمین اخراج کند.

 

بعد از بازی، با اینکه هواداران لیورپول، رقیب اصلی سیتی در رقابت بر سر قهرمانی لیگ برتر، از تصمیم داور عصبانی بودند و آن را هدیه‌ای به سیتی می‌دانستند، نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی ولوز مدعی شد که اخراج مدافع تیمش درست بوده است.

 

نونو بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" من به آن صحنه خیلی نزدیک بودم و معتقدم کارت قرمز کاملا درست بود. البته آن کارت قرمز روند بازی را به کل تغییر داد و کار ما را بسیار سخت کرد. هیچ مربی‌ای وقتی برای بازی تیمش برنامه‌ریزی می‌کند نمی‌تواند پیش‌بینی کند که بخش عمده بازی را با یک بازیکن کمتر بازی می‌کند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها