کد خبر : 1611170 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 20:19 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

با دبل سادیو مانه

لیورپول 2-0 وولوز؛ اوسین بولت، ماراتن را باخت

لیورپول در آخرین بازی لیگ جزیره توانست ماموریت خود را به خوبی انجام دهد؛ ولی پیروزی 2-0 بر وولوز هم ثمری نداشت و قرمزها قهرمانی را از دست دادند.

لیورپول 2-0 وولوز؛ اوسین بولت، ماراتن را باخت

به گزارش "ورزش سه"، از هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، امروز لیورپول در آنفیلد میزبان وولوز بود. قرمزها با یک امتیاز کمتر از سیتی در رده دوم قرار داشتند و چشم شان به ورزشگاه آمکس برایتون نیز بود تا بلکه این تیم از سیتی امتیاز بگیرد.

لیورپول در این بازی بابی فیرمینو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و یورگن کلوپ ترجیح داده بود تا دیووک اوریگی را از ابتدا در ترکیب قرار دهد و او به نوعی پاداش بازی فوق العاده اش مقابل بارسا را بگیرد.

 

 

1405570

 

 

بازی با حملات لیورپول شروع شد و دقیقه سوم، اوریگی با شوت زمینی نه چندان محکم خود، اولین اخطار را به وولوز داد؛ اما گلر به راحتی توپ را در اختیار گرفت. لیورپول صاحب توپ و میدان بود و مالکیت 75 درصدی روی بازی داشت؛ ولی قادر به خلق موقعیت جدی در یک ربع ابتدایی بازی نبود.

 

 

1405549

 

 

دقیقه 17 بازی روی اولین حرکت جدی لیورپول، این تیم به گل رسید. حرکت ترنت الکساندر آرنولد از سمت راست و پاس عرضی او به سادیو مانه رسید که هیچ مدافعی او را مهار نکرده بود. ستاره سنگالی نیز با یک بغل پای دقیق توانست گل اول لیورپول را به ثمر برساند.

 

 

1405594

 

 

7 دقیقه بعد، لیورپول روی شوت محکم اندی رابرتسون از سمت چپ می توانست فاصله را بیشتر کند اما گلر وولوز توپ را به بیرون مشت کرد تا خطری جدی از دروازه این تیم دور شود.

سپس خبر گلزنی برایتون به ورزشگاه آنفیلد رسید تا قرمزها غرق در شادی شوند اما این شادی دوامی نداشت و سیتی خیلی زود توسط آگوئرو توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

 

 

1405569

 

 

اینجا بود که بازیکنان لیورپول کمی دچار افت شدند و با رسیدن خبر گل دوم سیتی، استرس بیشتری نیز بر آنها حاکم شد.

در ادامه، یک شوت محمد صلاح که از روی دروازه به بیرون رفت، تنها موقعیت لیورپول بود؛ در حالی که دقیقه 42 وولوز تا یک قدمی به تساوی کشاندن بازی هم پیش رفت ولی ضربه مهاجم این تیم با برخورد به تیر راهی اوت شد. نیمه اول با برتری 1-0 لیورپول به اتمام رسید.

 

 

1405576

 

 

دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که لیورپول می توانست روی کاشته آرنولد به گل برسد اما توپ به کنار دروازه برخورد کرد.

لیورپول که آشکارا افت کرده بود، تحت تاثیر بازی خوب وولوز قرار داشت و طبعا برتری سیتی نیز سایه عظیمی روی بازی لیورپول انداخته بود.

دقیقه 62 لیورپول تا آستانه گل دوم پیش رفت اما اوریگی پاس عالی مانه را از روی نقطه پنالتی به بالای دروازه زد.

 

 

1405587

 

 

وولوز که بازی را در اختیار گرفته بود، بین دقایق 64 تا 73 دو سه موقعیت عالی گلزنی را از دست داد. ابتدا ضربه رائول خیمنز با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت و سپس خوتا در مصاف تک به تک با آلیسون نتوانست موفق عمل کند. ضربه سر خوتا هم با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه به اوت رفت. آلیسون در این دقایق بهترین بازیکن لیورپول بود.

 

1405591

 

 

دقیقه 74 ضربه واینالدوم واکنش قرمزها به حملات وولوز بود ولی این توپ هم راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

دقیقه 82 لیورپول به گل دوم رسید. روی سانتر از راست آرنولد، سادیو مانه در موقعیت مشکوک به آفساید توانست گل دوم خود و لیورپول را به ثمر برساند. گلی که سودی برای قرمزها نداشت؛ چرا که سیتی 1-4 از برایتون پیش بود.

 

 

1405593

 

 

دقیقه 83 روی یک ضربه کرنر، ضربه سر فن دایک به تیر برخورد کرد تا لیورپول به سومین گل خود نرسد.

 

در نهایت این بازی با برتری 2-0 لیورپول به اتمام رسید و قرمزها با 97 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفتند.

 

 

1405595

دیدگاه‌ها