کد خبر : 1605858 | 30 فروردين 1398 ساعت 11:36 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران و عقاب غول‌پیکر، مهمان صعود آینتراخت

بعد از پیروزی 2-0 آینتراخت فرانکفورت مقابل بنفیکا و صعود این تیم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا، هواداران فرانکفورت حائل کنار زمین را شکسته و به نگرانی از بابت امنیت بازیکنان دامن زدند.

هواداران و عقاب غول‌پیکر، مهمان صعود آینتراخت

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در شهر فرانکفورت آلمان، بعد از آنکه پیروزی 2-0 آینتراخت بر بنفیکا مسجل شد و هواداران آینتراخت از صعود تیم‌شان به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مطمئن شدند، گروهی از هواداران افراطی این تیم که روی سکوی پشت دروازه‌ی تیم‌شان حضور داشتند با هجوم آوردن به سمت زمین، حائل بین سکو و زمین چمن را شکسته و به نگرانی شدید از بابت امنیت بازیکنان حاضر در میدان دامن زدند.

 

این گروه از هواداران که تقریباً همگی مرد بودند با فشار وارد کردن به محل قرار گرفتن تبلیغات محیطی که نقش حائل بین سکوها و زمین را هم بازی می‌کند سعی در شکستن آن داشتند و مامورین امنیتی استادیوم ناامیدانه می‌کوشیدند در مقابل آنها مقاومت کنند.

 

1399269

 

ولی بعد از چند لحظه، اتفاقی که اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسید رخ داد و این گروه از هواداران وارد زمین چمن استادیوم بورن‌هایمر هانگ شدند.

 

هواداران آینتراخت بسیار خوشحال بودند چرا که تیم‌شان با وجود باخت 4-2 در خانه بنفیکا با پیروزی 2-0 خانگی توانست با یک کامبک خارق‌العاده و به لطف گل زده در خانه حریف راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا شود.

 

1399267

 

نکته جالب دیگر این بود که بعد از بازی درحالیکه بازیکنان فرانکفورت روی زمین چمن نشسته بودند، یک عقاب طلایی بسیار بزرگ به اسم آتیلا که نماد این باشگاه است توسط یک هوادار به کنار آنها آورده شده بود تا در جشن صعود فرانکفورت شرکت کند.

 

دیدگاه‌ها