کد خبر : 1531801 | 29 خرداد 1397 ساعت 09:50 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید سرمربی تونس از عملکرد شاگردانش

نبیل معلول، سرمربی تیم ملی تونس به تمجید از بازیکنانش پس از شکست 2-1 مقابل انگلیس در دیدار شب گذشته در جام جهانی پرداخت.

تمجید سرمربی تونس از عملکرد شاگردانش

به گزارش "ورزش سه"، تونس در اولین گام خود در جام جهانی به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه 2-1 مقابل این تیم شکست خورد. در ابتدا انگلیس توانست با گل کین از تونس پیش بیفتد ولی در ادامه، تونس با یک ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند. بازی تا دقیقه 90 مساوی پیش رفت که هری کین با یک ضربه سر، بار دیگر تیمش را پیش انداخت و انگلیس برنده دیدار شد.

 

1311588

 

 

معلول پس از بازی گفت:" تیم ما عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست 90 دقیقه دفاع کند. توانستیم تا پایان بازی را کنترل کنیم و نمایش سریع و خیلی خوبی داشتیم. با این حال حریف هم بازیکنان خیلی خوبی داشت، دله آلی، لینگارد و استرلینگ در خط حمله آنها بودند و کین را فراموش نکنیم که بازیکن خیلی خوبی است و توانست دفاع ما را بشکند. گلر اول ما، حسن هم در این بازی تعویض شد و این موضوع به ما کمی ضربه زد. اگر سه تعویض اینگونه می‌داشتیم، این مشکل در سرتاسر زمین پخش می‌شد ولی من می‌خواهم از تمام بازیکنان دفاعی ام تشکر کنم، آنها در حد انتظارات حاضر شدند و ما در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم."

دیدگاه‌ها