کد خبر : 1564376 | 06 آبان 1397 ساعت 09:32 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - رئال مادرید

بارسلونا و رئال مادرید، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار پس از حدود 11 سال، ال کلاسیکو بدون حضور رونالدو یا مسی، امروز برگزار خواهد شد. ستاره بارسلونا به علت مصدومیت از ناحیه دست چپش قادر به همراهی تیمش نیست و رونالدو در تابستان رئال را ترک کرد و راهی یوونتوس شد. او در حال حاضر با یووه عملکرد فوق العاده ای داشته و 7 گل در سری آ به ثمر رسانده است. حالا سوالی که در غیاب این دو به وجود می‌آید، این است که حواس هواداران در بازی امروز باید به چه چیزی باشد.

 

 

1341944

 

 

دیدار امروز برای رئال مادرید مهم تر از بارسا به حساب می‌آید. سپیدپوشان روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و حتی 400 دقیقه موفق به گلزنی نشدند که با بدترین رکورد تاریخ باشگاه برابری کرد و جلو زد. 5 بازی پیاپی آنها به پیروزی دست پیدا نکردند که در 4 بازی شکست خوردند. به نظر می‌رسد غیبت بازیکنی مثل رونالدو در خط حمله به خوبی خود را نشان داده است. آنها موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنند ولی ضربه آخری به توپ زده نمی‌شود. برای باشگاهی که بر تمام بازی هایش تسلط دارد، شکست خانگی مقابل لوانته و به مشکل خوردن مقابل ویکتوریا پلژن، مطمئنا شرایط خوبی به حساب نمی‌آید.

 

از همین رو، برای رئال این بازی اهمیت بیشتری دارد و می‌تواند آنها را به لیگ برگرداند. به علاوه، خولن لوپتگی در صورت شکست در بازی امروز اخراج خواهد شد و مربی دیگری به جای او، کار در رئال را شروع خواهد کرد.

 

 

1348026

 

 

درست است که بارسا در فرم بسیار بهتری نسبت به رئال قرار دارد ولی تقابل این دو تیم، یعنی تقابل بزرگترین رقبای اروپایی بنابراین هر چیزی ممکن است رخ دهد. شکی نیست که بارسا شانس بیشتری برای پیروزی دارد ولی احتمال دارد که هر اتفاقی در زمین رخ دهد. در تاریخ، رئال 72 بار در لیگ مقابل بارسا به پیروزی رسیده و بارسا 70 بار و 34 بازی در این بین مساوی تمام شده است. همیشه بین دو تیم رقابت مهمی بوده است.

 

بدون مسی و رونالدو، بازی را کدام بازیکنان در دست خواهند گرفت؟ برای رئال احتمالا ایسکو یا مارکو آسنسیو ولی در بارسایی که روزهای خوبی را سپری می‌کند، ممکن است اتفاقات بزرگی از سوی بازیکنانی مثل کوتینیو یا دمبله شاهد باشیم. دفاع رئال چندان دفاع خوبی نیست و سرعت و زمان بندی فوق العاده این دو حسابی می‌تواند به رئال ضربه بزند. کوتینیو و دمبله بازیکنانی هستند که هر لحظه می‌توانند خطرناک باشند و تفاوت را رقم بزنند.

 

 

1348934

 

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای بارسا، 2 پیروزی برای رئال و 1 تساوی به دست آمده است. برای بازی امروز، رئال دنی کارواخال را در اختیار نخواهد داشت و حضور ماریانو هنوز مشخص نیست. بارسا نیز ساموئل اومتیتی، توماس فرمائلن و لیونل مسی را به علت مصدومیت همراه نخواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1348933

دیدگاه‌ها