کد خبر : 1577947 | 01 دی 1397 ساعت 01:24 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک پرتغالی دیگر مغلوب اشتهای کلوپ

وولوز 0-2 لیورپول: شکار گرگ در شب اول زمستان سخت

لیورپول با پیروزی 2-0 در خانه وولوز، جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.

وولوز 0-2 لیورپول: شکار گرگ در شب اول زمستان سخت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در ادامه روند پیروزی های پیاپی شان، امشب توانستند با گل های محمد صلاح و ویرژیل فن دایک، در خانه وولوز به پیروزی برسند و فاصله شان با منچسترسیتی در صدر جدول را به 4 امتیاز افزایش بدهند.

لیورپولی ها بازی را هجومی آغاز کردند اما این تیم میزبان بود که می توانست روی اشتباه فابینیو خیلی زود به گل برسند اما ضربه ترائوره از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازیکنان میزبان ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 10 به گل برسند اما باز هم ترائوره نتوانست از این موقعیت استفاده کند. سه دقیقه بعد، وولوز بار دیگر صاحب موقعیت شد ولی این بار آلیسون بود که مانع از باز شدن دروازه قرمزها شد.

در مقابل، لیورپولی ها در دقیقه 17، روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند. روی همکاری خوب مانه و فابینیو، توپ مقابل دروازه به صلاح رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1365633

 

1365635

 

بعد از این گل بازیکنان میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و شاگردان کلوپ بیشتر به دنبال استفاده از ضدحملات برای زدن گل دوم بودند.

در دقیقه 41، وولوز صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربات پیاپی بازیکنان این تیم، راهی به چهارچوب دروازه لیورپول پیدا نکرد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود لیورپول به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. تا دقیقه 60 بازی با همین روال ادامه داشت اما پس از آن بازیکنان لیورپول توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات آنها سرانجام در دقیقه 68 به گل دوم منجر شد.

روی یک ارسال به محوطه جریمه وولوز، توپ با دفع ناقص مدافعان این تیم به صلاح رسید و این بار ارسال او به پشت مدافعان میزبان را ویرژیل فن دایک با یک ضربه دقیق، تبدیل به گل کرد.

 

1365637

 

1365636

 

بازیکنان میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 72، روی یک ضربه کرنر به گل برسند اما ضربه سر رومن سائیس را آلیسون مهار کرد.

حملات بازیکنان وولوز ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقایق پایانی، بازیکنان لیورپول بار دیگر پیش کشیدند و آنها نیز موقعیت هایی داشتند اما در نهایت بازی با همان دو گل به پایان رسید و لیورپول به سه امتیاز شیرین این دیدار خارج از خانه رسید.

دیدگاه‌ها