کد خبر : 1175706 | 06 مهر 1393 ساعت 18:59 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه مدیر بخش ارتباطات رئال

بوتراگنیو:رئال باید مراقب لودوگورتس باشد

ستاره سابق رئال عقیده دارد که رئال در مقابل حریف بلغاری خود در لیگ قهرمانان، کار آسانی در پیش ندارد اما باید هر طور شده پیروز این بازی شود.

بوتراگنیو:رئال باید مراقب لودوگورتس باشد
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته در ورزشگاه ال مادریگال و در مسابقه ای دشوار، موفق شد تا میزبانش ویارئال را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

"امیلیو بوتراگنیو" ستاره سابق باشگاه رئال و از مدیران فعلی این باشگاه، در مورد بازی دیروز و شرایط این روزهای رئال گفت:" ویارئال حریف دشوار و سرسختی بود. پس از زدن دو گل، بازی را اداره کردیم هرچند که ویارئال شانس های خوبی برای گلزنی داشت.خوشبختانه گلی دریافت نکردیم و این مساله مثبتی است.کاسیاس یک حرفه ای به تمام معناست. او با تجربه بالایش نمایش بسیار خوبی مقابل ویارئال داشت و دروازه اش را بسته نگاه داشت"

وی در مورد بازی بعدی رئال که در مقابل "لودوگورتس" در لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد، چنین گفت:" همه فکر می کنند که ما به راحتی این تیم را شکست خواهیم داد. اما آنها برای این بازی انگیزه فراوانی در زمین خود دارند.رئال باید مراقب این حریف باشد.ما نیاز به برد داریم و باید سه امتیازهای لازم را خیلی زود جمع کنیم.رئال نسبت به روزهای ابتدای فصل بهتر شده و مطمئنم که به روند خوب فعلی خود ادامه خواهد داد"


دیدگاه‌ها