کد خبر : 71998 | 14 فروردين 1391 ساعت 16:13 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

غدیری: فوتبال یاسوج توان حضور در2جام را ندارد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: اکنون دو سال است که از حضور همزمان در دو آوردگاه سخت جام حذفی و لیگ دسته یک فوتبال کشور ضربه می‌خوریم و نمی‌دانیم که فوتبال یاسوج توان حضور همزمان در این دو جام را ندارد.

غدیری: فوتبال یاسوج توان حضور در2جام را ندارد

جمشید غدیری اظهار داشت: مسئولان و مردم خونگرم و عاشق فوتبال در این شهر بدانند که برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور باید برنامه‌ریزی اصولی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: برای نمونه همه باید بدانیم که این تیم ظرفیت حضور همزمان در دو جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور را ندارد.

غدیری در ادامه گفت: دو سال و دو فصل است که از حضور همزمان در دو جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور ضربه می‌خوریم و همین موجب شده که در عین شایستگی پشت درب‌های لیگ برتر فوتبال کشور بمانیم.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور افزود: حضور در جام حذفی برای تیمی که می‌خواهد در یک مبارزه نفس‌گیر و یک ماراتن برای حضور در لیگ برتر تلاش کند، سنگین خواهد بود که من این مطلب را چندین بار از گذشته تا به حال یادآور شده‌ام.

غدیری به کمبود بازیکن در این تیم نیز اشاره کرد و گفت: اگر به شما بگویم که تیم فوتبال شهرداری یاسوج نه پیستون و نه مهاجم داشته است چیزی به گزاف نگفته‌ام.

وی تصریح کرد: تنها یک میلاد جعفری در این تیم پیستون کلاسیک است و حتی برای او ذخیره‌ای هم در تیم وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به مذاکرات این تیم با هادی اصغری و امین متوسل‌زاده نیز اشاره کرد و گفت: این دو بازیکن یکی 170 میلیون و دیگری 250 میلیون از تیم خواسته‌اند که بی‌شک تیم شهرداری یاسوج توان پرداخت چنین مبالغی را نیز ندارد.

غدیری به جدایی حسین فرجی فوروارد این تیم اشاره کرد و گفت: فرجی با 70 میلیون تومان به تیم ما آمد ولی در ادامه راه به دلیل مشکلات مالی که پیش آمد از ما جدا شد و کار را در خط حمله برایمان سخت کرد و امروز مجبور هستیم با فورواردهای بومی خود مجید نجاتی و سلمان شهبازی در مقابل تیم‌های دیگر قرا بگیریم.

دیدگاه‌ها