کد خبر : 1627835 | 12 مرداد 1398 ساعت 21:26 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

با شایان مصلح مشغول مذاکره ایم

حمیداوی: ما نگفتیم استقلال را نجات دادیم، آنها گفتند !

فرهاد حمیداوی می گوید، باشگاه شهرخودرو همچنان با شایان مصلح در حال مذاکره است و ممکن است این بازیکن شاگرد یحیی گل محمدی شود.

حمیداوی: ما نگفتیم استقلال را نجات دادیم، آنها گفتند !

به گزارش "ورزش سه،" فرهاد حمیداوی مالک تیم فوتبال شهرخودرو پس از پایان دیدار تیمش در ورزشگاه شهر قدس برابر پیکان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، در جمع خبرنگاران در رابطه با میزبانی مشهدی ها برای مراسم قرعه کشی لیگ گفت: در مورد قرعه کشی لیگ همه بازیکنان و تیم ها صحبت کرده اند. درخواستی که از فدراسیون هست اینکه این مسئله زودتر جمع شود؛ واقعا باشگاه ها متضرر می شوند. در مورد میزبانی مشهد در رسانه ها خواندم ولی هیچ حکمی به صورت رسمی اعلام نشده است.

 

حمیداوی در پاسخ به این سوال که همچنان تراکتورسازی پیگیر حضور غیرقانونی چوچو در دیدار فصل گذشته است، بیان کرد: ببینید دیشب ساعت نزدیک به یک بامداد گوشی من زنگ خورد. ساعت را دقیق نمی دانم. از برنامه ای با من تماس گرفتند. این سوال را پرسیدند. راجع به تراکتور واقعا نمی دانم. برای آقای زنوزی احترام قائلم و می دانم کار در بخش خصوصی خیلی سخت است. با این حال نمی دانم که آنها دنبال چه چیزی هستند. کلیه مدارک هست و فکر می کنم فدراسیون باید در این زمینه پاسخگو باشد. مطئمنا جای نگرانی نیست و فکر نمی کنم چیزی عاید باشگاه تراکتوری شود.

 

مالک باشگاه شهر خودرو در مورد مصاحبه چند روز پیش یحیی گل محمدی که مسئولین مشهدی را به کم کاری متهم کرده بود و اینکه این استدلال وجود دارد که یحیی به عملکرد تیم در پنجره نقل و انتقالات معترض است، توضیح داد: اینقدر یحیی گل محمدی با تدبیر هست که اگر مصاحبه ای می کند، بداند چه چیزی می خواهد. ما در نقل و انتقالات بهتر از پارسال بودیم. شک نکنید ما امسال بهتر نتیجه می گیریم. کار یحیی هم به همه ثابت شده است که با بازیکنان ضعیف تر و امیدها نتایج خوبی گرفته است.

 

وی در خصوص عدم کمک مسئولین شهری و اینکه گفته بودند در صورت کسب سهمیه آسیایی مجسمه بازیکنان تیم را می سازند ولی اتفاقی پس از آسیایی شدن شهر خودرو رخ نداد، افزود: ما نه مجسمه می خواهیم و نه چیزی شبیه مجسمه. من از تمام مسئولین مشهدی می خواهم، کنایه هایی که به ما می زنند که شهر خودرو شده، شهر خودروی تهران را فراموش کنند و فقط یک زمین در مشهد به ما بدهند تا تمرین کنیم.

 

حمیداوی در پاسخ به این سوال که ایا شهر خودرو مجوز حرفه ای دارد یا خیر اضافه کرد: بله داریم و مشکلی نیست.

 

مالک شهر خودرو در واکنش به صحبت های خطیر که گفته بود من پرونده شهر خودرو را حل کردم، گفت: من با آقای فتحی تلفنی صحبت کردم. به ایشان گلایه کردم. من سال گذشته در مهرماه بودم که از فیفا استعلام گرفتم. گفتند ما 130 هزار دلار به پراهیچ بدهکاریم و 150 هزار دلار هم بستانکار هستیم. همانجا ما دوباره نامه ای دادیم تا تهاتر کنیم ولی گفتند تحریم هستید و نمی توانید. سپس ما نامه ای زدیم که شما می گویید فوتبال را سیاسی نکنید و ولی خودتان این کار را می کنید. فیفا با ما موافقت کرد و پرونده در نهایت به نتیجه رسید. حالا روزی باشگاه استقلال گفت که آنها این کار را کرده اند. حالا دست هر کسی این کار را برای ایران کرده، درد نکند. برای ایران کرده است، ولی ما روزی که این کار را کردیم، نگفتیم که استقلال را نجات دادیم ولی آنها گفتند.

 

او در پاسخ به این سوال که پیش از اقدام خطیر معاون سابق باشگاه استقلال پول به دست باشگاه شهر خودرو رسیده بود، توضیح داد: ما نامه فروردین ماه خودمان را از فیفا داریم که مقدمات تهاتر پول انجام شود. در ابتدای مردادماه عزیزان گفتند این کار را کردند. مهم این است که ارز از کشور خارج نشود.

 


حمیداوی در پایان به این سوال پاسخ داد که آیا بمب های نقل و انتقالاتی پدیده ادامه دارد یا خیر، بیان کرد: شما که گفتید ما در نقل و انتقالات ضعیف بوده ایم (باخنده). فکر می کنم در نقل و انتقالات خیلی خوب بوده ایم و همچنان این شرایط را ادامه می دهیم و قول می دهم سال خوبی خواهیم داشت.

 

مالک باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این سوال که آیا با شایان مصلح تنها بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده اند، اظهار داشت: واقعیت امر این است که چند ابهام برای قرارداد بستن داشتیم و فقط موضوع مالی نبوده است. اجازه بدهید بیشتر از این در این رابطه صحبت نکنیم، چون همچنان با مصلح در حال مذاکره هستیم.

دیدگاه‌ها