کد خبر : 1622501 | 17 تیر 1398 ساعت 16:12 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ رد رئال به درخواست عجیب خامس

روز گذشته رسانه های کلمبیا خبری منتشر کردند مبنی بر علاقه خامس برای پیوستن به اتلتیکو مادرید. درخواستی که با پاسخ منفی سران رئال روبرو شده است.

پاسخ رد رئال به درخواست عجیب خامس

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، خامس پس از دو سال حضور قرضی در بایرن به رئال بازگشته است. نه خود او و نه بایرن تمایلی برای فعال کردن بند خرید 42 میلیون یورویی نداشتند و ستاره کلمبیایی با علم به اینکه مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، حالا خواهان انتقال دائمی به یک باشگاه دیگر است.

در هفته های اخیر شایعات مختلفی در مورد مذاکرات مثبت ناپولی با خامس منتشر شده بود اما دیروز رادیو کاراکول کلمبیا ادعا کرد که خامس مذاکراتش با ناپولی را متوقف کرده و خواهان انتقال به اتلتیکو مادرید شده است.

 

 

1418006

 

 

درخواست خامس از سران رئال برای هموارسازی مسیر این انتقال با پاسخ منفی روبرو شده است. رئالی ها که به تازگی مارکوس یورنته را به اتلتیکو واگذار کرده اند، هیچ تمایلی ندارند تا ستاره کلمبیایی را نیز به رقیب همسایه بدهند و ترجیح انها انتقال دائمی او به ناپولی است.

رئال و ناپولی اما بر سر نوع انتقال خامس اختلاف نظر دارند. ناپولی خامس را با انتقال قرضی به شرط خرید دائمی می خواهد ولی رئالی ها قصد دارند خامس را به صورت قطعی به فروش برسانند. باید دید در نهایت سرنوشت این ستاره خوش تکنیک در چه تیمی رقم خواهد خورد.

 

دیدگاه‌ها