کد خبر : 1624768 | 28 تیر 1398 ساعت 10:40 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه‌شماری می‌کنم به تمرین بروم؛

روستایی: آرزویم بازگشت به پرسپولیس بود

مهاجم جدید پرسپولیس امیدوار است پس از بازگشت به این باشگاه بتواند موثر ظاهر شود و به ترکیب سرخ پوشان برسد.

روستایی: آرزویم بازگشت به پرسپولیس بود

به گزارش "ورزش سه"، امیر روستایی بعد از آنکه در تمام رده‌های پایه پرسپولیس بازی کرد، طی سه فصل اخیر در لیگ برتر بزرگسالان حضور داشت و برای پیکان به میدان رفت، اما او با اتمام قراردادش با پیشنهاد مجدد سرخ پوشان مواجه شد و دوباره به پرسپولیس پیوست و حالا این مهاجم تیم ملی امید امیدوار است در این تیم موثر ظاهر شود و مثل پیکان، عملکرد خوبی برای تیم محبوب‌اش داشته باشد.

 

روستایی در گفت‌وگو با "ورزش سه" درباره توافق و قرارداد بی‌سر و صدا با پرسپولیس اظهار کرد: حدود دو هفته بود با پرسپولیس مذاکره داشتم ولی روز قبل از بازی با تیم ملی بزرگسالان(یکشنبه) مذاکراتمان به نتیجه رسید و خدا را شکر قرار دادم را نهایی کردیم.

 

او ادامه داد: حدود ۹ سال در رده‌های پرسپولیس بودم و در دو فصل توانستم به آقای گلی برسم ولی به دلایلی دیگر نتوانستم کارم در آن تیم را ادامه دهم؛ سه فصل دراختیار باشگاه پیکان بودم و حالا خیلی خوشحال هستم و یکی از آرزوهایم این بود که مجددا به پرسپولیس برگردم و آقای گل ایران شوم تا دل هواداران را شاد کنم.

 

مهاجم ملی‌پوش امید پرسپولیس اضافه کرد: از بچگی پرسپولیس را خیلی دوست داشتم و الان این احساس خیلی بیشتر شده است؛ پرسپولیس خیلی تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد، اما من هم اگر دنبال چالش بزرگی نبودم قطعاً پرسپولیس انتخاب نمی‌کردم.

 

روستایی تاکید کرد: هر جوانی نشان داده که می‌تواند جای با تجربه ها را بگیرد و طبق شناختی که از آقای کالدرون دارم، می‌دانم هر کسی خوب کار کند، می‌تواند در ترکیب جای بگیرد؛ من هم تلاش می‌کنم با گلزنی جایگاه ثابتی در پرسپولیس به دست بیاورم.

 

او درمورد رقابت با سایر مهاجمان مطرح و باکیفیت پرسپولیس گفت: آقایان علیپور و ترابی بازیکنان بزرگی هستند که کار و تمرین کردن کنار این بازیکنان بزرگ قطعاً لذت‌بخش خواهد بود و فقط می‌توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

 

 

مهاجم جدید پرسپولیس عنوان کرد: کنار تمرین کردن با بازیکنان بزرگ پرسپولیس، باید خودم را نشان دهم و سفت و سخت تمرین کنم تا ان‌شاالله به ترکیب اصلی برسم؛ خیلی دوست دارم اولین تمرینم با پرسپولیس را انجام دهم و برای آن، لحظه شماری می‌کنم؛ از بچگی دوست داشتم در تیم بزرگسالان پرسپولیس باشم و الان این اتفاق افتاده با این باشگاه قرارداد بستم؛ روز شنبه تیم از اردوی ترکیه برمی‌گردد و من در تهران به تمرینات اضافه می‌شوم.

 

روستایی درباره دوران حضورش در پیکان اظهار کرد: در پیکان خیلی خوب بازی کردم و ۱۴۰۰ دقیقه در ترکیب به‌عنوان مهاجم نوک بودم؛ در پست تخصصی‌ام به میدان رفتم که  دو گل زدم، ۶-۵ پنالتی گرفتم و دو، سه پاس گل دادم؛ در سه فصل اول حضورم در لیگ برتر سن و سال زیادی نداشتم و باید کسب تجربه می‌کردم؛ ان‌شاالله این تجربه‌ها به کارم بیاید تا بتوانم به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنم.

 

او تصریح کرد: از دیگر جوانان شناخت کامل دارم و می‌دانم جوانان با چه سطحی در لیگ برتر بازی کردند؛ تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم جایگاه ثابتی در تیم پرسپولیس به دست بیاورم؛ به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار می‌کنم و زحمات زیادی برای رسیدن به آن کشیدم.

 

مهاجم تیم ملی امید یادآور شد: تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس جو خیلی سنگینی دارند و باید خیلی زحمت کشید؛ می‌دانم در این تیم باید از هر نظر حتی از لحاظ شخصیتی و پوشش لباس  دقت بیشتری داشته باشید؛ شاید اگر در یک بازی خوب کار نکنید، تماشاگران ناراحت شوند چراکه از بازیکنان انتظار دارند؛ من هم حتما باید با در نظر گرفتن همه جوانب تمام تلاشم را برای پرسپولیس انجام دهم تا تماشاگران را خوشحال کنم.

 

روستایی درمورد واکنش تماشاگران پرسپولیس به حضورش در این تیم ابراز کرد: خدا را شکر زمانی که با پرسپولیس قرارداد بستم خیلی از من استقبال شد و هواداران با آغوش باز من را پذیرفتند؛ امیدوار هستم بتوانم جواب محبت‌های هواداران را بدهم و دل آنها را شاد کنم.

 

او عنوان کرد: از مربیانی که برای من زحمت کشیدند و مدیر برنامه‌هایم و البته آقای مهدی جعفری، دوست خوبم که مثل برادر بزرگتر کنارم بودند، تشکر می‌کنم؛ آقای هوشمند که مربی بدنسازم از تیم ملی جوانان تاکنون بوده زحمات زیادی برای من کشیده و امیدوار هستم جواب زحمات این عزیزان را در تیم ملی امید و پرسپولیس بدهم و موثر کار کنم؛ تمام تلاشم این است تا جواب زحمات پدر، مادر و خانواده‌ام را با بازی‌های خوبم بدهم چراکه این عزیزان خیلی به من لطف داشتند و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

دیدگاه‌ها