کد خبر : 1625914 | 02 مرداد 1398 ساعت 13:47 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بوسنیایی رم به اینتر می رود؟

رابرت پروسینچکی مربی تیم ملی بوسنی خبر داد ادین ژکو، که به اعتقاد وی یکی از بهترین مهاجمان جهان است در حال ترک رم و انتقال به اینتر قرار دارد.

ستاره بوسنیایی رم به اینتر می رود؟

به گزارش "ورزش سه" ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال آس رم ایتالیا از اواخر فصل گذشته با اینتر بصورت جدی در ارتباط بوده است و پروسینچکی شماره 9 خود را ترغیب به رفتن به سن سیرو کرده است.

 

هافبک سابق تیم های بارسلونا و رئال مادرید در مصاحبه با وبسایت PassioneInter.com گفت : "او برای من قطعا یکی از بهترین مهاجمان جهان است و واقعا دوست دارم به باشگاهی برود که در آنجا شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشد. اینتر یک تیم فوق العاده با سرمربی چون کونته است.

 

1384790

 

او یکی از بهترین مهاجمانی است که تا به حال در طول دوران مربیگری ام دیده ام، نه فقط به دلیل اینکه بازیکن من در تیم ملی بوسنی است. من مدت طولاتی است که او را دنبال می کنم. او در هرجایی که بوده؛ از رم و ولفسبورگ تا منچسترسیتی، با گلهای زیادی که به ثمر رسانده و کلاس فوتبالی عالی، نمایش های درخشانی از خود به جا گذاشته است.

 

ما اغلب در مورد اینتر با هم صحبت کرده ایم. همین چند وقت پیش بود که او موضوع انتقالش به اینتر را با من در میان گذاشت. با احترام زیاد به رم به عنوان یک باشگاه بزرگ، او هم اکنون شانس این را دارد که به اینتر بپیوندد جایی که می تواند اهداف بزرگتری را نسبت به پایتخت ایتالیا در آن دنبال کند و بدست بیاورد. او هنوز هم در سن مناسبی است و توانایی این را دارد که 2-3 سال دیگر در بهترین سطح فوتبال دنیا بازی کند. کونته به من گفته بود که ژکو یکی از مهاجمان مد نظر وی است و او قطعا از موفقیت های عظیمی که در کنار هم بدست می آورند لذت خواهد برد."

 

دیدگاه‌ها