کد خبر : 1624455 | 26 تیر 1398 ساعت 11:09 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

نظارت سرمربی هلندی بر امیدهای امارات

شکستن طلسم المپیک با فن مارویک

سرمربی جدید اماراتی ها هم زمان با قرعه کشی مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا بر عملکرد امیدهای این کشور در اتریش نظارت دارد.

شکستن طلسم المپیک با فن مارویک

به گزارش "ورزش سه"، این روزها رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو به اولویت اول فدراسیون های مختلف تبدیل شده است. در این راه اماراتی ها نیز برای شکستن طلسم المپیکی شدن این کشور چشم به کمک های سرمربی هلندی و جدید خود دوخته اند.


برت فان مارویک سرمربی جدید اماراتی که جانشین آلبرتو زاکه رونی در این کشور شد هم زمان با برگزاری مراسم قرعه کشی انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا گام به شهر سالزبورگ در اتریش گذاشت تا بر عملکرد امیدهای امارات نظارت داشته باشد. امید امارات به عنوان یکی از مدعیان صعود به المپیک از روزها قبل زیر نظر ماجیک اسکورزا لهستانی تمرینات خود را در اتریش آغاز کرده است.


روزنامه الاتحاد در گزارش خود از حضور غیرمنتظره برت فان مارویک در سالزبورگ نوشت:« فدراسیون امارات در نظر دارد علاوه بر استفاده از تجربیات مربی هلندی در راه شکستن طلسم المپیک، زمینه اضافه شدن تعدادی از بازیکنان و استعدادهای جدید امارات به تیم ملی را نیز هموار کند تا میانگین سنی امارات پایین بیاید از همین رو حضور فان مارویک در اتریش الزامی بود».

 

دیدگاه‌ها